Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Käytämme evästeitä taataksemme, että sivusto toimii oikein, kerätäksemme tilastotietoja sekä markkinointitarkoituksissa. Tietoa käyttämistämme evästeistä ja selaimesi evästeasetuksista voit lukea kohdasta Tietoa evästeistä. Lisätietoja sivustossa evästeistä

Tee korvausvaatimus

Online palvelut

Onko lähetyksesi vahingoittunut, sisältö vähentynyt tai lähetys kadonnut?

Rahdinmaksaja voi tehdä lähetyksestä korvausvaateen. Otamme sinuun yhteyttä, kun olemme käsitelleet tiedot.

Täytä korvaushakemuslomake huolellisesti 

  1. Klikkaa ja lataa alla oleva lomake.
  2. Tallenna PDF-tiedosto tietokoneellesi.
  3. Täytä tiedot lomakkeelle ja tallenna täytetty lomake.
  4. Lähetä täytetty lomake asiakaspalveluumme.

Korvaushakemuslomake

Vinkki! Tallenna kertaalleen täytetty lomake tietokoneellesi, niin voit jatkossa muuttaa vain lähetyksen tiedot ja korvaushakemuksen muuttuvat tiedot valmiille pohjalle. Kertaalleen tallentamasi korvauksenhakijan tiedot säilyvät ennallaan.

Liitä mukaan:

  1. Kopio kauppalaskusta
  2. Kopio rahtikirjasta, mikäli siihen on tehty merkintä vauriosta
  3. Vauriotapauksissa valokuvat sekä vaurioituneesta tuotteesta että sen alkuperäisestä pakkausmateriaalista
  4. DPD vienti- ja tuontikuljetuksissa todistus siitä, että korvausta haetaan ainoastaan rahdinkuljettajalta (Declaration of Non-Insurance)

Declaration of Non-Insurance

Lähetä korvaushakemus

sähköpostitse:

PostNord-palveluihin liittyvät: yritykset.fi@postnord.com
Service Logistics -palveluihin liittyvät: upk.fi@postnord.com

tai postitse:

PostNord Oy
Reklamaatiot
Ansatie 6a A
01740 Vantaa

Vaurioitunut tavara ja sen pakkausmateriaali on säilytettävä tarkastustamme varten. Vauriotavaraa tai pakkausmateriaalia ei saa hävittää ilman suostumustamme. Korvausvastuumme perustuu sopimusehtoihimme sekä kuljetusalaa sitoviin yleisiin sopimuksiin ja pakottavaan lainsäädäntöön.