Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Käytämme evästeitä taataksemme, että sivusto toimii oikein, kerätäksemme tilastotietoja sekä markkinointitarkoituksissa. Tietoa käyttämistämme evästeistä ja selaimesi evästeasetuksista voit lukea kohdasta Tietoa evästeistä. Lisätietoja sivustossa evästeistä

Paketin vastaanottaja

HUOM! Mikäli sinulla on PostNord MyPack Collect-lähetyksesi sisältöön, tilausmuutoksiin tai reklamointiin liittyviä asioita, ota yhteyttä aina tavaran lähettäneeseen yritykseen.

Voit etsiä verkossa lähimmän noutopisteesi.

Mikäli lähetyksesi on jo matkalla, et voi enää vaihtaa noutopistettä. Jos lähetystä ei ole vielä lähetetty, ota yhteyttä tavaran lähettäjän asiakaspalveluun.

Lähetys saapuu noutopisteeseen pääsääntöisesti toisena arkipäivänä siitä, kun lähetys on saapunut Suomeen. Esimerkiksi Keski-Euroopasta toimitus kestää yleensä noin 3–5 arkipäivää. Voit tarkistaa toimitusajan toimitusaikalaskurilla. Voit myös seurata lähetyksen kulkua verkossa PostNord MyPack Collect -lähetysnumerolla. PostNord MyPack Collect -lähetysnumeron saat lähettäjältä.

Saat ilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla tai ilmoituskirjeenä postitse.

Lähetys saapuu vastaanottajan toimitusosoitetta lähellä olevaan noutopisteeseen. Jotkut yhteistyökumppanimme tarjoavat myös mahdollisuuden valita sopivimman noutopisteen, kun tilaat tuotteita heidän nettisivuiltaan. Etsi lähin noutopisteesi.

Saapumisilmoituksen saatuasi lähetys on noudettavissa ilmoitetusta noutopisteestä. Henkilöllisyytesi tarkistetaan lähetyksen luovutuksen yhteydessä.

Vastaanottajalla on oltava voimassaoleva henkilöllisyystodistus mukanaan, muuten emme voi luovuttaa lähetystä.

Toinen henkilö voi noutaa pakettisi ainoastaan valtakirjalla. Noutajalla tulee olla allekirjoittamasi valtakirja mukanaan ja hänen on todistettava henkilöllisyytensä noudon yhteydessä. Valtakirja voi olla vapaamuotoinen, mutta siitä tulee käydä ilmi valtuuttajan ja valtuutetun tiedot sekä lähetyksen tiedot, jota valtuutus koskee.

Voit maksaa joko käteisellä tai pankkikortilla.

Lähetystä säilytetään noutopisteessä 14 vuorokautta. Tämän jälkeen se palautuu lähettäjälle.

Ota välittömästi yhteyttä lähettäjään ja toimi tämän antamien ohjeiden mukaan. Vastuu tuotteesta on myyjällä, joten he vastaavat muihinkin tilaukseesi liittyviin kysymyksiin.

Ota yhteyttä tavaran lähettäjän asiakaspalveluun.

Ota yhteyttä tavaran lähettäjän asiakaspalveluun.

Kyllä voi, mikäli sinulla on PostNord MyPack Collect -palautusosoitekortti.

Palautuslähetyksessä tulee aina olla palautuskortti, ilman sitä lähetystä ei voida palauttaa. Jos alkuperäisen lähetyksen mukana ei ollut palautuskorttia, ota yhteyttä tavaran lähettäneeseen yritykseen.

PostNord MyPack Collect-lähetykset ovat toistaiseksi mahdollisia vain yrityksiltä yksityishenkilöille.