Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig med e-handel?
Kontakta oss så berättar vi mer.
För de flesta konsumenter är köpet inte så brådskande att en snabb leverans är värd att betala extra för. En dags skillnad spelar vanligtvis inte stå stor roll. Däremot vill många konsumenter gärna redan vid köpet erbjudas möjligheten att specificera en bestämd leveranstid, plats och ett visst sätt som passar in i deras rutiner.
Detta är alltid en avvägning mellan snabbhet, precision och kostnad. PostNord fokuserar utvecklingen på konsumentens resa före köp, efter köp och efter leverans för att hjälpa dig skapa lojalitet som ger återköp och rekommendationer. Vi vet hur du ska möta dagens e-konsumenter på deras premisser. Vill du veta mer om våra e-handelslösningar? Kontakta oss
Upplevelsen av att handla online blir allt viktigare och leveransen spelar en större roll för dina kunders köpupplevelse. Avgörande för affären kan vara om leveransalternativen är enkla och tydliga. Redan innan köp vill kunden veta när, hur och var leveransen kommer att ske, vem som står för den och självklart också vad det kommer att kosta.
Dina kunder vill att leveransen ska passa in i deras vardag. Vi hjälper dig att göra det enklare för dina kunder genom lösningar som ger fler valmöjligheter vid leverans.
För att skapa en köpupplevelse som håller hela vägen är det viktigt att underlätta om kunden vill returnera en vara. Om det är enkelt att lämna tillbaka varor är chansen större att kunderna återkommer.
Skicka paket som väger max 20 kilo till kunder i Norden och Europa.
Skicka paket som väger max 35 kilo till kunder inom ett flertal länder i Norden och Europa.
Gör det enkelt för dina kunder att skicka tillbaka paket och ger dig full kontroll på dina returer.
Vår portal med API:er erbjuder dig ett kostnadseffektivt sätt att paketera och använda information våra system, i ditt företags system, appar eller webbutik.
Kontakta oss så berättar vi mer.