Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Cookies: Vi använder cookies bl.a. för att webbplatsen ska fungera ordentligt, för att samla besöksstatistik, optimera användarvänligheten och för viss marknadsföring. Du accepterar användningen av cookies genom att stänga denna ruta eller klicka vidare på webbplatsen. Läs mer om cookies

Avtala ny leverans

Avtala en ny leveranstid och -metod på nätet

Om man har försökt leverera en försändelse till dig och du har mottagit en avi om det kan du göra ändringar på nätet för en ny leverans. Du kan avtala en ny leveranstid eller -adress för leveransen. Om du vill kan du avtala hämtning på terminalen.  
 

Logga in i systemet med spårningsnumret på avin och streckkodens nummerserie. Observera att streckkodens nummer ska matas in i sin helhet utan parentes.
 
 
Logga in


Obs! Om du i försändelseavin uppmanas kontakta oss per telefon ber vi dig ringa vår kundtjänst på tfn +358 20 690 399 (lna/msa).