Gå direkt till sidans huvudinnehåll Gå till huvudmenyn Gå till språkväljaren

Sv cookie: Vi använder cookies bl.a. för att webbplatsen ska fungera ordentligt, för att samla besöksstatistik, optimera användarvänligheten och för viss marknadsföring. Du accepterar användningen av cookies genom att stänga denna ruta eller klicka vidare på webbplatsen. Läs mer om cookies

"PostNord gör det smidigt för våra kunder"

Postnord case Zalando

Zalando är en av Europas ledande e-handelsplattformar inom mode. Och precis som för alla andra e-handlare är den faktiska leveransen nyckeln till framgång. Den måste upplevas som smidig för kunden. Därför samarbetar Zalando med PostNord i hela Norden.

”Jag är väldigt nöjd med hur PostNord levererar”, säger Marc Mahler som ansvarar för logistiken på Zalando. ”Vårt samarbete löper smidigt och vi har ett ständigt pågående samtal om hur vi kan utveckla det. Det gör att vi snabbt kan tillvarata möjligheten att förbättra kundernas upplevelser.” Zalando använder sig av en logistiktjänst som är säker, snabb och som har en enkel returlösning.

”PostNord gör det smidigt för våra kunder”, fortsätter Marc Mahler. ”Och när kunderna är nöjda med leveransen blir det fler affärer för oss.”

Läsa mer om de tjänster Zalando använder: PostNord MyPack Collect

ZALANDO

Gör: Återförsäljare av skor och mode på nätet.​

Grundat: 2008 i Tyskland av Robert Gentz, David Schneider.​

Marknader: Tyskland, Österrike, Nederländerna, Frankrike, Italien, Storbritannien, Schweiz, Sverige, Belgien, Spanien, Danmark, Finland, Polen och Norge.​

Omsättning: 1,15 miljarder euro år 2012.​

Anställda: Cirka 1 000.
Hemsida: www.zalando.fi
Begär mer information eller begär en offert

Fråga efter mer information eller en offert

PostNord har lösningar för alla logistikbehov.

Kontakta oss