Direct Link ja Postnord yhdistyvät

Tiedote 1.1.2015

PostNord-konsernin kansainvälisiä kirje- ja postipalveluita tarjoavan Direct Link Worldwide Oy:n ja PostNord Oy:n fuusio astui voimaan 1.1.2015. Yhdistymisen myötä kaikki kansainväliset postipalvelut ja logistiikkaratkaisut tarjotaan nyt PostNord-brändillä Suomessa. Yhdistymisellä ei ole henkilöstövaikutuksia.

– PostNord-konsernin johtoajatuksena on, että olemme yksi iso PostNord kaikkialla, missä toimimme. Olemme nyt Suomessa yhdistäneet perinteiset viestinvälitys-palvelut, kansainväliset kirje- ja postipalvelut sekä logistiikkaliiketoiminnot. Asiakkaamme saavat yhdestä organisaatiosta kaikki ratkaisut, oli sitten kyse kirjeiden, pakettien tai vähän isomman tavaran kuljettamisesta, PostNord Oy:n toimitusjohtaja Jari Rinnekoski kertoo.

– PostNord tarjoaa kaikki kuljetuspalvelut muutaman gramman painoisesta kirjeestä isoihin rahtitoimituksiin sekä näihin liittyvät varastointipalvelut. Kaikki palaset ovat yhdessä paikassa ja niitä yhdistelemällä saamme räätälöityä kokonaisratkaisut asiakkaille. Tämä auttaa meitä vahvistamaan asemaamme muun muassa voimakkaasti kasvavassa verkkokaupassa Suomessa, PostNordin kansainvälisistä postipalvelu- ja verkkokaupparatkaisuista vastaava johtaja Jouni Lamberg sanoo.
PostNordin palvelut yritysasiakkaille ja pakettien vastaanottajille löytyvät verkkosivuilta osoitteesta postnordlogistics.fi. Myös kansainvälisten postipalvelujen lähetysten seuranta tapahtuu nyt PostNordin verkkosivujen kautta.

Lisätietoa:

Jari Rinnekoski, PostNord Oy:n toimitusjohtaja, jari.rinnekoski@postnord.com