eCommerce Growth vauhdittaa verkkokauppojen kasvua

eCommerce Growth

Tiedote 2.9.2016

eCommerce Growth -ohjelma on Finpron tukema kasvuohjelma, jonka tavoitteena on lisätä viennin osuutta verkkokauppojen liikevaihdosta ja kehittää verkkokauppojen toimintaa. Ohjelma on suunnattu kansainvälistä kasvua tavoitteleville pk-yrityksille, joilla on jo kuluttajamyyntiä ulkomaille tai jotka ovat verkkokaupan teknologiatoimittajia.

Kasvuohjelmassa panostetaan mm. verkkokaupan kansainvälistymisosaamisen, markkinaymmärryksen kasvattamiseen sekä digitaalisten ratkaisujen hyödyntämiseen. Ohjelmassa hyödynnetään myös vertaisoppimista.

Verkkokauppa nähdään ainutkertaisena mahdollisuutena suomalaisille yrityksille päästä laajemmin kansainvälisille markkinoille, ja siksi valtio on vahvasti tukemassa eCommerce Growth -ohjelmaa.

Lue lisää ohjelmasta.

Myös PostNordilta saat apua kansainvälistymiseen, tarjoamme kattavat kuljetuspalvelut Suomesta ulkomaille.

Lue lisää laajenevasta kuluttajapakettiverkostostamme Euroopassa.

PostNordin pakettipalvelut Eurooppaan ja sen ulkopuolelle.

Kysy Tarjous

Kysy lisätietoja tai tarjous:

PostNordilla on ratkaisut kaikkiin logistiikkatarpeisiisi.