Kun liiketoimintasi kasvaa Euroopassa, me toimitamme

Nyt verkkokauppasi asiakkaat voivat noutaa tilauksensa palvelupisteestä myös Saksassa, Hollannissa, Belgiassa ja Luxemburgissa samaan tapaan kuin Pohjoismaissa. Vuoden aikana verkostoomme liitetään monia muitakin maita. Näin verkkokauppasi tavoittaa kokonaan uusia markkina-alueita.

DPD kuljettaja paketti kukkakauppa.

Yhteistyökumppaninamme toimii DPD, jonka pakettiverkosto on yksi Euroopan suurimmista. Yhteistyön ansiosta saat käyttöösi pakettipalvelun, joka kattaa lähes 20 000 palvelupistettä. Pohjoismaisista verkkokaupoista ostoksia tehneet kuluttajat voivat nyt noutaa tilauksensa palvelupisteestä Saksassa, Belgiassa, Hollannissa ja Luxemburgissa. Suunnitelmissa on laajentaa palvelu vuoden kuluessa Itävaltaan, Baltian maihin, Ranskaan, Portugaliin ja Isoon-Britanniaan. Niissä maissa, joita palvelupisteverkostomme ei vielä kata, tavoitat asiakkaasi samalla tavalla kuin tähänkin mennessä eli kotiinkuljetusten kautta.

Enemmän etuja kaikille

Kartta tekstiä - 20000 paikallista palvelupistettä, 500 rajat ylittävää runkokuljetusta päivittäin.

Kun PostNord toimii verkkokauppasi logistiikkakumppanina, tavoitat asiakkaasi helposti kaikissa Euroopan maissa. Saman pakettipalvelun käyttäminen kaikkiin toimituksiin tarjoaa sinulle lukuisia etuja. Kun toimittajia on vain yksi, oma työsi helpottuu. Samalla asiakkaasi hyötyvät selkeästä ilmoituspalvelusta, jatkuvasta seurantamahdollisuudesta sekä hyvistä palautusmahdollisuuksista. Se helpottaa myyntiäsi yksityisasiakkaille Eurooppaan ja parantaa entisestään mahdollisuuksiasi kasvaa eurooppalaisilla markkinoilla.

Lisää palveluja kehitteillä

Kotiinkuljetukset ovat edelleen erittäin yleisiä eri puolilla Eurooppaa. Niiden kysyntään vastataan kehittämällä MyPack Home -palvelu, joka tulee olemaan käytettävissä kaikista Pohjoismaista Eurooppaan suuntautuviin toimituksiin viimeistään vuosien 2016 ja 2017 vaihteessa. Palveluun sisältyy ennakkoilmoitus, joka mahdollistaa kotiinkuljetuksen ajan ja paikan muuttamisen. Sen ansiosta lähetys voidaan toimittaa vastaanottajan itse valitsemana ajankohtana.

Meidän avullamme löydät sopivan ratkaisun niille markkina-alueille, jotka haluat tavoittaa. Luotettavat ja aina jäljitettävissä olevat toimitukset sekä sujuvat palautuskäytännöt saavat asiakkaat valitsemaan juuri sinun verkkokauppasi. Vienti Eurooppaan onnistuu kauttamme vaivattomasti olivatpa asiakkaasi sitten yksityishenkilöitä tai yrityksiä.

Kysy lisätietoja tai tarjous

PostNordilla on ratkaisut kaikkiin logistiikkatarpeisiisi.