Pohjoismainen Logistiikkabarometri 2016/2017

Tiedote

Voimme oppia parhailta: Pohjoismainen Logistiikkabarometri on aloite, jolla pyritään lisäämään tietämystä yritysten logistiikkatoiminnasta ja siitä, miten logistiikkaan yrityksissä suhtaudutaan. Lataa raportti ja lue tutkimuksen tulokset.

Barometri auttaa pysymään ajan tasalla markkina-alueen tapahtumista,
logistiikka-alan haasteista ja markkinakehityksestä sekä pohjoismaisten logistiikkapalveluiden ostajien mieltymyksistä. Katsauksessa keskitytään tärkeisiin menestystekijöihin, alojen välisiin eroihin sekä sellaisten pohjoismaisten yritysten toimintaan, jotka pitävät itseään menestyksekkäinä logistiikassa.

Raportissa tarkastellaan myös logistiikkapalveluiden tarjoajien ja ostajien
välisestä tiiviistä yhteistyöstä saatavia hyötyjä, sillä tutkimus osoittaa, että logistiikka on osa yritysten strategiaa, ja se nähdään tärkeänä osana kannattavuutta.

Lataa raportti (6,2 MB)