PostNord osallistuu partnerina Emeet Nordic -tapahtumaan

Tiedote 25.4.2017

Ruotsin verkkokauppiaiden ykköstapahtuma Emeet järjestetään nyt ensimmäistä kertaa myös Suomessa osana Finpron eComGrowth -digitaalisen kaupan kasvuohjelmaa. Emeet Nordic -tapahtuma Team Finland Housessa Helsingissä 4.5.2017 kokoaa yhteen verkkokaupan ammattilaiset toimialaan tai kaupan kokoon katsomatta ja se on suunnattu
niin b-to-b kuin b-to-c-sektorin verkkokauppiaille.

Tapahtuman painopiste on parhaiden käytäntöjen jakamisessa ja yhdessä oppimisessa. Tarjolla on konkreettista oppia verkkokaupan päivittäisiin haasteisiin, kehittämiseen, kansainvälistymiseen ja kasvattamiseen. Osallistuja voi koota oman päivänsä itselleen kiinnostavimmista sessioista, joita on tarjolla yli 35 erilaista.
Sessioita on vetämässä suomalaisia ja ruotsalaisia verkkokauppiaita ja alan asiantuntijoita. Halutessaan osallistujat voivat vaikuttaa päivän aikana käsiteltäviin aiheisiin myös itse ja pitää omia sessioita ja ryhmäkeskusteluja. Päivän päättää yhteinen illallinen.

PostNord on menestyksekkäästi osallistunut tapahtumaan jo vuosien ajan Ruotsissa ja nyt PostNord Oy toimii ensimmäiseen Suomen Emeet Nordic -tapahtuman partnerina.

Emeet Nordic -tapahtuma on ilmainen verkkokaupan ammattilaisille, mutta lippuja on rajallinen määrä ja lippua tulee hakea etukäteen.

Lue lisää tapahtumasta ja hae lippusi täältä.