Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Käytämme evästeitä taataksemme, että sivusto toimii oikein, kerätäksemme tilastotietoja sekä markkinointitarkoituksissa. Tietoa käyttämistämme evästeistä ja selaimesi evästeasetuksista voit lukea kohdasta Tietoa evästeistä. Lisätietoja sivustossa evästeistä

Verkkokauppa-raportti: Verkkokaupan markkinat muuttuvat yhä kansainvälisemmiksi

Verkkokauppa Euroopassa jatkaa kasvuaan, ja kuluttajat muuttuvat yhä tietoisemmiksi ostokäyttäytymisessään.

Tämä näkyy siinä, että yhä useammat eurooppalaisista tekevät säännöllisesti ostoksia verkosta ja kuluttavat siihen keskimäärin enemmän rahaa kuin aikaisemmin. Yksi selkeä merkki on, että verkkokauppa maiden välillä, niin Euroopan sisällä kuin sen ulkopuolellakin, kasvaa hyvin nopeasti. Verkkokauppa ulkomailta antaa kuluttajille lisää valinnanvaraa tuotteissa, laajemman kirjon tuotemerkkejä ja alhaisemmat hinnat. Suuntaus merkitsee suuria mahdollisuuksia verkkokauppayrityksille, jotka haluavat sijoittautua Euroopan markkinoille.

Lue koko raportti: E-commerce in Europe 2015