Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Käytämme evästeitä taataksemme, että sivusto toimii oikein, kerätäksemme tilastotietoja sekä markkinointitarkoituksissa. Tietoa käyttämistämme evästeistä ja selaimesi evästeasetuksista voit lukea kohdasta Tietoa evästeistä. Lisätietoja sivustossa evästeistä

Tavoita oikea kohdeyleisö suoramarkkinoinnilla

Suoramarkkinointijakelut - PostNord
Kiinnostuitko palveluistamme?
Ota yhteyttä!

Tarjoamme suoramarkkinointijakeluita Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Baltiassa. Tavoita olemassa olevat asiakkaasi helposti tai löydä uusia!

Välitämme viestisi ympäri maailmaa hyödyntäen huipputason tietämystä Pohjolan markkinoista. Voimme auttaa myös asiakasanalyyseissa, kohderyhmien valinnassa ja osoitetietojen hankinnassa.

Opastamme sinua koko prosessin ajan aina kohdeyleisön määrittämisestä jakeluun ja vasteiden käsittelyyn asti. Voimme yhdessä kohdentaa markkinointiasi niin, että löydät kirjaimellisesti tiesi asiakkaan kotisohvalle asti.

Osoitteellinen suoramarkkinointi

Osoitteellisella suoramarkkinoinnilla tavoitat asiakkaasi helposti ja kustannustehokkaasti.

Autamme myös uusien asiakkaiden löytämisessä. Kohderyhmien optimoinnilla tavoitat sinun liiketoiminnallesi sopivimmat asiakkaat ja pystyt kohdentamaan viestisi juuri heille. Oikeat ihmiset voidaan saavuttaa esimerkiksi tulotasoon, autonomistajuuteen, maantieteelliseen sijaintiin, ikään ja sukupuoleen perustuen.

Osoitteeton suoramarkkinointi

Osoitteeton suoramarkkinointi on erinomainen vaihtoehto, jos sinulla ei ole asiakasrekisteriä tai haluat tavoitella uutta kohderyhmää. Valitse sinulle sopivat alueet jakelulle ja me toimitamme mainosviestit perille.

Jakelu

Jakeluvaihtoehtoja on useita - ota yhteyttä ja me löydämme sinulle sopivimman suoramarkkinointiratkaisun!

3 askelta toimivaan suoramarkkinointiin

  1. Määrittele tavoitteesi
    Mitä haluat saavuttaa suoramarkkinoinnilla? Mitä mittareita käytät?
  2. Tunne kohderyhmäsi
    Millaisia asiakkaita haluat tavoittaa? Mitä sinulla on tarjottavaa juuri heille?
  3. Ole rohkea!
    Kiinnitä huomiota mainosviestin ulkonäköön ja tuntumaan. Aktivoi ja yllätä.

 

Yleiset sopimusehdot