Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Käytämme evästeitä taataksemme, että sivusto toimii oikein, kerätäksemme tilastotietoja sekä markkinointiin. Tietoa käyttämistämme evästeistä ja selaimesi evästeasetuksista voit lukea kohdasta Tietoa evästeistä

Komplett: MyPack Home -kotiinkuljetuspalvelu tekee ostamisesta joustavaa

Pohjoismaiden suurin verkkokauppa Komplett tarjoaa asiakkailleen kotiinkuljetuksia PostNordin MyPack Home -palvelun kautta. ”Palvelu auttaa meitä vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin joustavuudesta ja mahdollistaa toimitukset asiakkaiden ehdoilla.”

Monen mielestä on itsestään selvää, että paketit toimitetaan silloin, kun vastaanottaja on kotona. Kotiinkuljetuksia ovat kuitenkin pitkään leimanneet epämääräiset
toimitusajat ja toimitukset sellaisiin kellonaikoihin, kun useimmat ovat töissä.

Nyt yhä useampi yritys ymmärtää, että niiden asiakkaat kaipaavat suurempaa joustavuutta. Yksi tällaisista yrityksistä on Pohjoismaiden suurin verkkokauppa Komplett, jolla
on pitkä kokemus älykkäistä toimitusratkaisuista. MyPack Home -palvelun toimitusilmoitusratkaisun ansiosta Komplettin asiakkaiden ei tarvitse valita kotiinkuljetuksen toimitusaikaa vielä tilausvaiheessa. Sen sijaan he voivat valita itselleen sopivimman ajan vasta sitten, kun paketti on toimitusvalmiina.

– Tämä on tärkeä askel kotiinkuljetuspalvelun kehittämisessä, Komplettin kuljetuspäällikkö Kristoffer Opheim sanoo.

– Emme voi vaatia asiakasta sitoutumaan tiettyyn toimitusaikaan jo tilausvaiheessa. Ostoprosessin on oltava heille mahdollisimman sujuva.

Tilausten toimittaminen on merkittävä osa asiakkaiden kohtaamista

Komplett tarjoaa MyPack Home -palvelua kaikissa Pohjoismaissa, joissa sillä on toimintaa. Nykyään noin viisi prosenttia yrityksen toimituksista toteutetaan kotiinkuljetuksina. Opheim kuitenkin uskoo, että kotiinkuljetusten merkitys toimitusvaihtoehtona tulee kasvamaan sekä Komplettissa että yleisesti verkkokaupan alalla. Kehitykseen vaikuttaa se, että yhä useammat kuluttajat tekevät verkko-ostoksia laajasti eri tuoteryhmistä.

– Meille tilausten toimittaminen on merkittävä osa asiakkaiden kohtaamista. MyPack Home auttaa meitä vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin joustavuudesta ja mahdollistaa toimitukset asiakkaiden ehdoilla.

 

MyPack Home

➔ MyPack Home on PostNordin palvelu, joka keskittyy joustaviin kotiinkuljetuksiin asiakkaiden ehdoilla. Uuden toimitusilmoitusratkaisun myötä asiakas voi itse valita, milloin
ja miten paketti toimitetaan, eikä hänen tarvitse tehdä päätöstä vielä ostovaiheessa vaan vasta sitten, kun paketti on toimitusvalmiina.

➔ Vastaanottaja valitsee päivän ja kellonajan PostNordin sovelluksessa tai tekstiviestinä/sähköpostitse lähetettävän linkin kautta. Lisäksi vuoden 2018 aikana Suomessakin on mahdollista valita paketin toimitus naapurille tai sen jättäminen ulko-ovelle kun itse on poissa.

➔ MyPack Home täydentää MyPack Collect -palvelua, ja tarjoaa vastaanottajille myös mahdollisuuden noutaa paketti palvelupisteestä. Vuoden 2018 aikana palvelu on
saatavilla kaikissa Pohjoismaissa sekä useissa muissa Euroopan maissa.

Lue lisää MyPack Home -palvelusta.