Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi. Öppna i Microsoft Edge

Verkkokaupan kokonaisratkaisut – ostoksesta toimitukseen

Toimitus on yhä tärkeämpi osa kuluttajien verkko-ostokokemusta. Toimitustapa onkin vähintään yhtä tärkeä kuin toimituksen sisältö. Nykypäivän kuluttajat ovat taitavia ja tiedostavia, ja he haluavat vapautta ja valinnanmahdollisuuksia.

Asiakkaasi haluavat itse hallita ostoksiaan ja tietää milloin, miten heidän toimituksensa tapahtuu. He haluavat myös pystyä helposti muuttamaan toimitusta ja tietämään, kuinka paljon kokonaisostos maksaa. Toimitusta on siksi pidettävä olennaisena osana tuotetta ja se vastaa ostokokemusta.

Haluatko tietää enemmän verkkokaupan ratkaisuistamme? 

Verkkokauppa ennen ostosta

Verkkokaupoissa kokonaiskokemus on yhä tärkeämpää, ja toimituksella on merkittävämpi rooli asiakkaiden ostokokemuksessa. Ratkaiseva osa ostoksen harkinnassa voi olla, ovatko toimitusvaihtoehdot yksinkertaisia ​​ja selkeitä. Jo ennen ostamista asiakas haluaa tietää, milloin, miten ja toimitus tehdään, mihin paketti toimitetaan ja kuka on siitä vastuussa ja tietysti mitä se maksaa.

Verkkokauppa oston aikana

Useimmille kuluttajille ostokset eivät yleensä ole niin kiireellisiä, että heidän mielestään kannattaa maksaa enemmän nopeasta toimituksesta. Ylimääräisellä päivällä on yleensä vähän tai ei lainkaan arvoa. Monet kuluttajat haluavat kuitenkin määrittää ostoprosessin aikana haluamansa toimitusajan, -paikan ja -tavan päivittäisiin rutiineihinsa sopiviksi.

Verkkokauppa ostoksen jälkeen

Jotta voisit luoda onnistuneenostokokemuksen, joka tekee vaikutuksen koko prosessin ajan, on tärkeää, että asiakkaiden on helppo palauttaa ostokset.Jos ei-toivottujen tuotteiden palauttaminen on helppoa, on todennäköisempää, että asiakkaat tekevät myöhemmin uusia ostoksia.

Verkkokaupan yleisimmät työkalut ja palvelut

MyPack Collect

Lähetä enintään 20 kilon painoisia paketteja asiakkaillesi Pohjoismaihin ja muualle Eurooppaan.

MyPack Home

Lähetä enintään 35 kilon painoisia paketteja asiakkaillesi useisiin eri maihin niin Pohjolaan kuin muualle Eurooppaan.

PostNord Return Drop Off

Helppo paketin palautuspalvelu asiakkaillesi. Voit tarkastella palautusten kulkua koko niiden matkan ajan.

Asiakasportaali

Tehosta toimitusten hallintaa asiakasportaalimme avulla.

PostNord Developer

Ohjelmointirajapinnoilla varustettu portaalimme tarjoaa kustannustehokkaan tavan pakata ja käyttää järjestelmistämme saatavaa tietoa yrityksesi järjestelmissä, sovelluksissa tai verkkokaupassa.

Haluatko tietää lisää verkkokaupan logistiikkapalveluista?

Kerromme mielellämme lisää palveluistamme.
 

Pakkaaminen

Lähetys on pakattava oikein, jotta se saapuu ehjänä perille. Kaikki paketit käsitellään koneellisesti, kuljetetaan perille ajoneuvoissa sekä lastataan samaan kuormaan erikokoisten, -muotoisten ja -painoisten tavaroiden kanssa.

Pakkaaminen ja lähettäminen

6 vinkkiä parempaan verkkokauppaan

Asiakkaalle yksilöity logistiikka on avain menestyvään verkkokauppaan. Oppaamme auttaa onnistumaan.

6 vinkkiä parempaan verkkokauppaan

Customer service