Kundservice för konsumentkunder
Med hjälp av mobilapplikationen sköter du det mesta
![](/contentassets/d934c3a21f514cdda3064e1e2930b6a6/hand-app-parcel.jpg?mode=crop&quality=80&width=1440&height=810)
Du kan se statusen för ditt paket från försändelsens spårning
![](/contentassets/ad2374fcc7dd425d90a6b7291367a76c/person-parcel-mobile-city.jpg?mode=crop&quality=80&width=1440&height=810)
Behöver du vår experts hjälp? Vi betjänar gärna. Välj den mest lämpliga kanalen för att kontakta dig nedan.
Skicka meddelandet endast en gång och endast i en kanal, vilket underlättar behandlingen av kundmeddelanden och förhindrar att tjänstekanalerna blir överbelastade. Vi kommer att svara på varje meddelande och hantera dem i kronologisk ordning. Nämn försändelsens spårningsnummer i ditt meddelande.
Chat
![](/contentassets/1a2e2296f19347978e55f2aba36c8b2f/graphics-chat.jpg?mode=crop&quality=80&width=1440&height=810)
Det enklaste sättet att hantera oss är via chatt. Chatten fungerar i PostNords mobilapplikation och där betjänar vi vardagar klockan 08.00–18.00.
![](/contentassets/fb1ebfc15997422fb1cd9e583ce9fefd/whatsapp-icon.jpg?mode=crop&quality=80&width=1440&height=810)
Via ett WhatsApp meddelande kan du kontakta oss bekvämt och kostnadsfritt. Vårt nummer är 0401547506.
Vi betjänar på WhatsApp vardagar klockan 08.00–18.00.
Telefon
![](/contentassets/e92160c0ecd1462fa958acb484a04b19/character-computer-headset-3.jpg?mode=crop&quality=80&width=1440&height=810)
Via telefon betjänar vi på numret 060096616
pris för samtal 0,98€/min, tid i kö: lna/msa
Vi betjänar vardagar klockan 08.00–18.00.