Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Käytämme evästeitä taataksemme, että sivusto toimii oikein, kerätäksemme tilastotietoja sekä markkinointiin. Tietoa käyttämistämme evästeistä ja selaimesi evästeasetuksista voit lukea kohdasta Tietoa evästeistä

Asiakaskokemuksia on niin monta kuin asiakkaitakin

Kivijalkakaupan ja digitaalisten palveluiden kehittäminen ja yhteen hiominen on jatkuvaa. Saumattomuus on äärimmäisen tärkeää, mutta yhtenäinen asiakaskokemus kanavasta riippumatta ei kuitenkaan riitä. Kokemuksia on yhtä monia kuin asiakkaitakin. Yksilöllisen kokemuksen huomioiminen tapahtuu paitsi kohdennettujen viestien ja erilaisten toimintatapojen avulla myös tuomalla lisäarvoa.

Muutoksen vauhti on kova. Ostoprosessit uudistuvat ja asiakkaiden tottumukset muuttuvat nyt erityisen nopeasti. Kyky reagoida muutoksiin on ratkaiseva menestystekijä, niin kaupoille kuin logistiikkayhtiöillekin.

Tässä Tempossa käsittelemme eri näkökulmista myymälöiden ykkösaseman murenemista kauppapaikkana.

Myös PostNordin on palveltava kuluttajia yksilöinä, oli kyseessä sitten toimitus kotiovelle tai noutopisteeseen. Panostamme parhaillaan vahvasti toimitustapojemme kehittämiseen. Esimerkiksi uudistettu mobiilisovelluksemme mahdollistaa sen, että vastaanottaja saa lähetyksensä toimitettuna juuri hänelle sopivalla tavalla.

Me PostNordilla ymmärrämme, että asiakkaidemme tarpeet ja odotukset ovat erilaisia. Uuden toiminnanohjausjärjestelmämme ansiosta voimme jatkossa palvella teitä entistä yksilöllisemmin ja tarjota käyttöönne myös läpinäkyvyyttä toimituksiin tuovan, helppokäyttöisen asiakasportaalin. Kuuntelemme tarpeitanne ja toiveitanne ja toivomme aktiivista kommunikaatiota kanssanne
myös jatkossa.

Aurinkoista kesää ja antoisia lukuhetkiä Tempon parissa!

Jari Rinnekoski
Toimitusjohtaja

Lue Tempo 2/2018 tästä

Kundservice