"Tällaista palvelua me kyllä yhteistyökumppaneiltamme arvostamme"

SB Ecommerce Groupin varastolta lähtee päivittäin tuotetoimituksia eri puolille Eurooppaa. Sekä asiakkaiden että SB Ecommerce Groupin omien verkkokauppojen tuotetilaukset liikkuvat sujuvasti ja nopeasti tilaajalle toimivan logistiikan ansiosta. Pohjoismaissa logistiikkapuolen kumppanina toimii PostNord.

SB Ecommerce Group Oy (https://www.sbecommerce.fi) on lahtelainen verkkokauppayhtiö, joka hallinnoi omia ja asiakkaidensa verkkokauppoja Pohjoismaissa, Euroopassa ja Venäjällä. Asiakkaina on sekä B2B- että B2C-toimijoita, jotka koostuvat pääasiassa eurooppalaisista brändeistä, jotka ovat alun perin halunneet tulla Suomen markkinoille.

– Me olemme voineet auttaa näitä brändejä laajenemaan esimerkiksi Venäjälle ja muualle Eurooppaan, kertoo SB Ecommerce Groupin yrittäjä Jarmo Hyyryläinen.

– Helpoimmillaan asiakkaan ei tarvitse kuin antaa meille omat tuotteensa myyntiin ja me hoidamme loput. Meillä on asiakkaana esimerkiksi italiainen vaatebrändi Freddy, jota maahantuomme tällä hetkellä 10 eri maassa. Hoidamme
kaiken verkkokauppaan liittyvän aina varastoinnista markkinointiin, Hyyryläinen summaa.

Paras palvelu Ruotsiin ja Norjaan

SB Ecommerce Groupin Pohjoismaiden varasto sijaitsee Suomessa. Kaikki Pohjoismaiden toimitukset pystytään sieltä käsin toimittamaan asianmukaisessa toimitusajassa. SB Ecommerce Group on omalla toiminnallaan osoittanut sen, että Suomesta käsin pystyy tekemään toimivaa ja tehokasta verkkokauppaa niin muissa Pohjoismaissa kuin koko Euroopassa.

– Me olemme mielestäni hyvä esimerkki siitä, että tämä on mahdollista. Tärkeintä siinä on toimiva logistiikkakumppani, Hyyryläinen painottaa.

– Olemme nyt pari vuotta toimineet PostNordin kanssa Pohjoismaissa. He pystyvät tarjoamaan meille parhaan palvelun Ruotsiin ja Norjaan, Hyyryläinen perustelee.

Ongelmia ratkotaan yhdessä

Hyyryläisen mukaan helposti ajatellaan, että verkkokaupan pyörittäminen on vain sitä, että tuotteet laitetaan myyntiin ja sitten lähetellään tilausten perusteella asiakkaille. Aivan näin yksinkertaista se ei kuitenkaan usein ole.

– Esimerkiksi Norjan kohdalla me huomasimme, että tilausten toimittamiseen liittyy aika paljon ongelmia esimerkiksi tullauksissa. Nämä kaikki pitää tietysti osata ottaa huomioon, Hyyryläinen kertoo.

– PostNord on ollut meille siinä mielessä hyvä valinta, että he ovat olleet aktiivisesti ratkomassa näitä ongelmia kanssamme, Hyyryläinen kiittelee.

Video

Tutustu Online-asiakkuuteemme, joka on helppo ja nopea tapa saada PostNordin palvelut käyttöösi!

Tule asiakkaaksi