Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi.
Asiakastarina

Soosikauppa luottaa PostNordiin

Soosikauppa on vuonna 2019 perustettu chilikastikkeiden ja muiden chilituotteiden ympärillä toimiva verkkokauppa. 

Toiminta alkoi pienimuotoisena Krista Yliruusin ja hänen miehensä kotona.

– Meillä heräsi ajatus marketista löytymättömien chilikastikkeiden myynnistä, ja ehkä kaipasimme perheelle myös jotain uutta harrastusta, Yliruusi virnistää.

Mukana kasvussa

Nykyään verkkokauppa työllistää jo yhden osa-aikaisen työntekijän, joka hoitaa tilausten pakkaamisen ja varaston ylläpidon. Yrittäjien itsensä aika menee hallinnollisiin töihin.

PostNord oli Yliruusille entuudestaan tuttu toimija, ja siten Soosikaupalle helppo valinta tuotteiden toimittajaksi. Alkuun yrittäjät veivät itse paketit terminaalille, mutta toiminnan kasvaessa on uusia palveluita otettu käyttöön pikkuhiljaa.

Lisäpalveluita käyttöön vaiheittain

– Meillä on nykyään vakinouto. PostNordin auto hakee kerran päivässä meiltä täältä lähtevät paketit. Lisäksi olemme ottaneet käyttöön suorat rajapinnat, esimerkiksi meidän Woocommerce-verkkokaupan kanssa. Kaikki datan liikkuminen on automatisoitu, jolloin muun muassa osoitelappujen tulostaminen helpottui huomattavasti, Yliruusi listaa.

PostNord saa Yliruusilta erityistä kiitosta siitä, miten helppoa yhteistyön aloittaminen oli. Soosikauppa tarvitsi yhteistyökumppanin, jonka osalta voitaisiin luottamaan siihen, että että paketit kulkevat asiakkaille mutkattomasti. Tämä vaikuttaa oleellisesti myös asiakastyytyväisyyteen. Yrittäjän arkea helpottavat tietysti myös automatisoinnit.

– Kyllä se tuo sitä arjen tehokkuutta. Kun asiat hoituu itsestään, niin sehän on tosi positiivista. Jää aikaa muulle, Yliruusi päättää.

Video
Kundservice