Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Käytämme evästeitä taataksemme, että sivusto toimii oikein, kerätäksemme tilastotietoja sekä markkinointiin. Tietoa käyttämistämme evästeistä ja selaimesi evästeasetuksista voit lukea kohdasta Tietoa evästeistä

PostNord kartoittaa asiakkaiden tarpeita automatisation avulla

PostNord soittaa robottipuheluja potentiaalisille asiakkaille

PostNord soittaa keskiviikosta 13.3. alkaen automatisoituja puheluja kartoitaakseen potentiaalisten asiakkaiden tarpeita automaation avulla. Robotiikan avulla toteutettuja puheluja soitetaan logistiikasta päättäville.

Automatisoiduissa puheluissa puhuu valmiiksi nauhoitettu aito myyjän ääni ja puhelun vastaanottaja voi valita puhelun aikana annettujen vaihtoehtojen avulla, kuinka puhelu etenee.

Kyseessa on kokeilu ja siitä saatujen kokemusten perusteella päätetään, käytetäänkö robotiikkaa jatkossa. 

Puhelu tulee numerosta 09 4255 0588.

Myynnin yhteystiedot

Haluatko lisätietoja tai tarjouksen logistikkapalveluista - ota yhteyttä !

Kundservice