Johanna Starck nimitetty PostNord Oy:n toimitusjohtajaksi

PostNord Oy on nimittänyt Johanna Starckin toimitusjohtajaksi 1.11.2018 alkaen. Starck toimii edelleen myös PostNord Strålfors Oy:n toimitusjohtajana.

Johanna Starckilla on vankka ja pitkä johtajakokemus. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on toiminut PostNord Strålfors Oy:n toimitusjohtajana ja viimeisen vuoden ajan myös PostNord Strålfors Tanskan virkaatekevänä toimitusjohtajana. Aiemmin hän on toiminut yli kymmenen vuoden ajan Xeroxilla eri johtotehtävissä.

PostNord Oy ja PostNord Strålfors Oy tulevat saamaan merkittäviä synergiaetuja yhteisen toimitusjohtajan luotsaamana.

- PostNord Oy:n logistiikkapalvelut ja PostNord Strålfors Oy:n viestintäratkaisut muodostavat yhdessä ainutlaatuisen palvelukokonaisuuden. Tiiviimpi yhteistyö yritysten välillä takaa sen, että koko palvelutarjoomamme tulee olemaan kaikkien PostNord-asiakkaiden käytössä, Starck toteaa.

Jari Rinnekoski jätti tehtävänsä PostNord Oy:n toimitusjohtajana elokuussa, jonka jälkeen väliaikaisena toimitusjohtajana on toiminut PostNordin Suomen toiminnoista PostNord-konsernissa vastaava Anders Holm.

Lisätietoja:
Anders Holm, Head of Nordic Operations, +46 10 4364747, anders.holm@postnord.com
Katja Luotola, Manager, Marketing and Communications, 050 302 5639, katja.luotola@postnord.com

PostNord on johtava Pohjoismaihin, Pohjoismaista ja Pohjoismaissa tarjottavien viestintä- ja logistiikkaratkaisujen toimittaja. Varmistamme myös postipalvelut yksityishenkilöille ja yrityksille Ruotsissa ja Tanskassa. Asiantuntemuksemme ja vahvan jakeluverkostomme avulla luomme edellytykset tulevaisuuden viestinnälle, verkkokaupalle, jakelulle ja logistiikalle Pohjoismaissa. Vuonna 2017 konsernilla oli 31 000 työntekijää, ja sen liikevaihto oli 3,8 miljardia euroa. Konsernin emoyhtiö on ruotsalainen julkinen yhtiö, ja sen pääkonttori sijaitsee Solnassa.www.postnord.fi

Kundservice