Joulun ja uudenvuoden vaikutukset aikatauluihimme

Joulu ja uusivuosi

Hiljennymme joulun viettoon 24.–26. joulukuuta. Kotimaan lähetykset toimitetaan pääsääntöisesti maanantaina 23. joulukuuta ja seuraavan kerran vasta perjantaina 27. joulukuuta.

Paketit pysähtyvät myös keskiviikkona 1. tammikuuta, kun siirrymme juhlistamaan alkavaa vuotta. Lähetykset liikkuvat kuitenkin normaalisti jälleen torstaista 2. tammikuuta lähtien.

Mikäli haluat toimituksesi perille ennen joulua, huomaathan että viimeinen noutopäivä kotimaan lähetyksille on torstai 19. joulukuuta. Emme voi taata, että tämän jälkeen noudetut lähetykset ehtivät perille ennen joulun pyhiä. Mikäli haluat toimituksesi perille ennen vuodenvaihdetta, viimeinen noutopäivä kotimaan lähetyksille on lauantai 21.12.

Myös asiakaspalvelumme on kiinni 24.–26. joulukuuta sekä 1. tammikuuta. Maanantaina 23. joulukuuta sekä tiistaina 31. joulukuuta palvelemme asiakkaitamme poikkeuksellisesti kello 7–18. Nopeimmin tavoitat meidät puhelimitse tai somekanavissa.

Huomaathan, että asiakaspalvelumme lauantaiaukioloajat päättyvät 21. joulukuuta.

Katso täältä asiakaspalvelumme tarkemmat yhteystiedot.

Rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta!

Kundservice