Osa PostNordin varastosta eristettiin koronavirustartuntaepäilyn vuoksi – toiminta jatkuu jälleen normaalisti

Osa PostNordin Vantaalla sijaitsevasta varastosta eristettiin maanantaina 23. maaliskuuta, kun varaston työntekijällä havaittiin koronavirustartuntaepäily. Nopean ja suunnitelmallisen toiminnan ansiosta varastotila saatiin takaisin käyttöön seuraavaan aamuun mennessä.

PostNordin toimitilojen siivouksesta vastaava kumppani suoritti varastossa varautumissuunnitelmamme mukaisen erillisen siivouksen ja desinfioinnin tartuntaepäilyn havaitsemisen ja tilan eristämisen jälkeen. Tartuntaepäily ei aiheuttanut merkittävää katkosta varaston toimintaan, joka on jatkunut normaalisti tiistaista 24. maaliskuuta lähtien.

Mahdollisen tartunnan saanut työntekijä on tällä hetkellä poissa töistä ja hänen kanssaan lähikontaktissa olleita työntekijöitä on ohjeistettu olemaan erityisen tarkkoja omasta tilastaan ja ilmoittamaan välittömästi, mikäli koronavirukseen viittavia oireita ilmenee, jotta voimme tarvittaessa ryhtyä varotoimenpiteisiin.

Teemme tällä hetkellä kaikkemme henkilöstömme, kumppaneidemme ja asiakkaidemme terveyden sekä palveluidemme jatkuvuuden turvaamiseksi. Varautumissuunnitelmamme on ajan tasalla ja toimimme sen mukaisesti. Seuraamme viranomaisten määräyksiä ja ohjeistuksia joka hetki ja päivitämme omia käytäntöjämme niiden mukaan.

Löydät ajantasaisen tiedon koronaviruksen vaikutuksista PostNordin toimintaan täältä.

Kundservice