Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Kotitoimitus on nyt mahdollista vaihtaa noutopisteelle tai pakettiautomaattiin

PostNordin toimittamien pakettien hallinnointi on nyt aiempaa kätevämpää.

Marraskuun alusta alkaen vastaanottaja voi itse käydä muuttamassa toimitustavan kotitoimituksesta noutopisteelle tai pakettiautomaattiin joko PostNordin mobiilisovelluksessa tai saapumisilmoituksessa ilmoitettavasta linkistä.

Myös nouto PostNordin terminaalista on edelleen valittavissa, ja vaihtoehdon voi valita niin ikään mobiilisovelluksessa tai saapumisilmoituksessa ilmoitettavasta linkistä.

PostNordin mobiilisovellus on kätevin tapa hallinnoida verkko-ostoksia. Pakettien seuraaminen on helppoa, kun sovellus näyttää, missä paketti on parhaillaan matkalla ja milloin sen voi odottaa saapuvan perille. Lisäksi sovelluksessa voi tarkistaa paketin koon, hakea noutopisteitä ja niiden aukioloaikoja sekä seurata palautuksia ja saada tiedon, kun ne on toimitettu perille. Sovellus myös hälyttää, kun vastaanottaja kulkee sellaisen palvelupisteen ohi, jossa paketti odottaa.

Lataa sovellus

Kundservice