Lasse Bastman nimitetty PostNord Oy:n talousjohtajaksi

PostNord Oy on nimittänyt Lasse Bastmanin 1.1.2019 alkaen talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi.

Bastman on koulutukseltaan tuotantotalouden diplomi-insinööri, ja hänellä on vankka kokemus taloushallinnon johtamisesta. Viimeiset kahdeksan vuotta Bastman on toiminut PostNord Strålforsin Suomen toimintojen talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Hän jatkaa edelleen myös tässä tehtävässä.

- Lasse Bastman vastaa taloustoiminnoista kummassakin yrityksessä, ja lähtee samalla tarkastelemaan synergioita yritysten taloustoimintojen välillä. Tarkoitus on kehittää jatkossa yhtenäisesti kummankin yrityksen liiketoiminnan seurantaa sekä muita taloushallinnon prosesseja, PostNord Oy:n ja PostNord Strålfors Oy:n toimitusjohtaja Johanna Starck sanoo.

- Aloitan uuden toimialan parissa innokkaana ja täynnä tarmoa. On kiinnostavaa päästä selvittämään, mitä voidaan saavuttaa tiivistämällä yhtiöidemme välistä yhteistyötä. Vaikka yrityksemme toimivat eri liiketoiminta-alueilla, niillä on myös paljon yhtymäkohtia. Näen tässä hyvän mahdollisuuden luoda yhteisiä toimintatapoja ja työkaluja, jotka palvelevat tulevaisuuden liiketoimintaa, Bastman sanoo.

Lisätietoja:
Johanna Starck, toimitusjohtaja, 0400 996 608, johanna.starck@postnord.com
Katja Luotola, Manager, Marketing and Communications, 050 302 5639, katja.luotola@postnord.com

Kundservice