Leif Göransson nimitetty PostNord Oy:n väliaikaiseksi operatiiviseksi johtajaksi

Kuljetusliiketoiminnan operatiivisesta toiminnasta vastannut COO Jani Ståhlhammar on jättänyt tehtävänsä PostNordilla 4.5.2021. Väliaikaiseksi operatiiviseksi johtajaksi on nimitetty Head of Operations Leif Göransson.

Göransson on aloittanut uudessa tehtävässä 4.5.2021 ja liittynyt samalla PostNord Oy:n johtoryhmän jäseneksi.

Ståhlhammar johti PostNord Oy:n kuljetusliiketoiminnan operatiivisia toimintoja vuodesta 2018 saakka, ja vei kolmen vuoden aikana läpi useita muutoksia organisaation ja prosessien tehostamiseksi ja nykyaikaistamiseksi.

Göransson on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Hän on työskennellyt PostNordilla yhdentoista vuoden ajan, joista kahdeksan vuotta eri johtotehtävissä, viimeisimpänä läntisen ja pohjoisen Suomen kuljetusliiketoiminnasta vastaavana operatiivisena johtajana.

”Toivotan Leif Göranssonin tervetulleeksi johtoryhmäämme ja koko operatiivisen kuljetusliiketoiminnan johtoon. Hän on tehnyt Turun alueella erittäin hyvää työtä uuden strategiamme vauhdittamiseksi, prosessien uudistamiseksi ja datalla johtamisen edistämiseksi. Tämä on erinomainen tilaisuus lähteä laajentamaan strategiaamme edistäviä toimintamalleja myös laajemmin.”

Oletko kiinnostunut palveluistamme?

Pyydä tarjous