PostNordin palvelut uudistuvat

PostNordin strategiana on kiihdyttää tulevina vuosina logistiikkamarkkinoiden kärkeen, mikä edellyttää suuria panostuksia palveluiden ja toiminnan kehittämiseen. Toukokuun aikana voimaan tulevan palvelu-uudistuksen myötä PostNordin palveluvalikoima selkeytyy ja läpinäkyvyys asiakkaalle paranee merkittävästi. Uudistuksen seurauksena palveluita on yksinkertaisesti helpompi käyttää.

Yhtenäinen palveluvalikoima kaikissa Pohjoismaissa

PostNordin uudistunut palveluvalikoima tulee toimimaan lisäpalveluineen kaikissa Pohjoismaissa. Se pystyykin jatkossa tukemaan asiakkaittensa toimintaa Pohjoismaissa ainutlaatuisella tavalla.

Uusi asiakasportaali tekee palveluiden käytöstä helppoa ja läpinäkyvää

Vuoden 2018 aikana PostNordin asiakkaat saavat käyttöönsä uuden ja helppokäyttöisen asiakasportaalin. Asiakasportaali toimii kanavana PostNordin palveluihin, ja siellä on helppo seurata omia lähetyksiä, laskutusta sekä laaturaportointia. Myös korvausvaateiden teon voi jatkossa hoitaa asiakasportaalissa. Yhteispohjoismainen portaali on verkkopohjainen, eikä siis edellytä asennuksia tai lisäohjelmien latauksia. Asiakasportaali otetaan käyttöön vaiheittain vuoden 2018 aikana.

Selkeyttä nykyisiin palveluihin

Lavapalvelut
Kotimaan ja ulkomaan lavapalvelut yhdistyvät, jotta palvelun käyttö on asiakkaalle jatkossa selkeämpää. Uuden palvelun nimi on PostNord Pallet, ja se toimii kotimaassa, Baltiassa, Pohjoismaissa sekä Euroopassa.

Kappaletavarapalvelut
Sekä kotimaassa että Pohjoismaissa palvelun uusi nimi on alle 2 500 kg lähetyksissä PostNord Groupage ja isommissa lähetyksissä aina täyskuormaan saakka PostNord Part Loads.

Paketit yrityksille
DPD Classic -palvelun nimi muuttuu, ja uusi nimi on PostNord Parcel.

Paketit kuluttajille
MyPack Home -palvelussa asiakas voi jatkossa vastaanottaa lähetyksen myös ilman kuittausta. Muuten MyPack-palvelut pysyvät ennallaan.

Lisäarvoa uusilla lisäpalveluilla

Peruspalveluiden lisäksi PostNord tulee lanseeraamaan tämän vuoden aikana useita asiakkaiden logistiikkatarpeisiin vastaavia lisäpalveluita. Uusia lisäpalveluita tulevat olemaan esimerkiksi

• sisäänkantopalvelu sekä paketeille että lavalähetyksille
  • tuotekohtainen toimitusaikataulu ennen klo 9 tai 12
  • tuontipalvelu Pohjoismaista
  • uusi vaihtoehto palautuksiin yksityishenkilöiltä verkkokaupoille (sisältää noudon ja mahdollistaa myös yli 20 kg painavat palautukset).

Lisätietoja nyt ja uudistuksen edetessä löytyy verkkosivuiltamme osoitteesta www.postnord.fi/uudetpalvelut.

Kundservice