PostNordin ja Suomen Koripalloliiton yhteistyö Sponsorointi & Tapahtumat Awards -ehdokkaana kolmessa kategoriassa

Vuodesta 2016 Susijengin pääyhteistyökumppanina toiminut PostNord on ollut näkyvästi mukana suomalaisessa koripallossa. Yhteistyön myötä on syntynyt vähävaraisia perheitä auttava We deliver -rahasto.

PostNordin ja Koripalloliiton yhteistyö on Sponsorointi & Tapahtumat Awards -ehdokkaana kolmessa kategoriassa: urheilusponsorointi, vuoden sponsori ja vuoden sponsorointiteko. Vuoden parhaat sponsorointiteot ja tapahtumat palkitaan Helsingissä 18. helmikuuta.

– Olemme erittäin otettuja, että yhteistyömme on päässyt ehdolle muiden kovien ehdokkaiden joukkoon. Yhteistyön alusta saakka molemmille osapuolille on ollut tärkeää, että kumppanuus ei jää pelkästään laita- tai pelipaitamainosten tasolle ja että sekä naisten että miesten maajoukkueet ovat sponsoroinnin kohteena. We deliver -rahasto on yksi hyvä esimerkki siitä, kuinka kumppanuudella voi oikeasti saada jotain yhteiskunnallisesti merkittävää aikaan, yhteistyöstä PostNordilla vastaava Kati Packalén sanoo.

– Ehdokkuus tuli täytenä yllätyksenä. PostNordin ja Koripalloliiton yhteistyö on matkan varrella syventynyt paljon muuksi kuin pelipaita- tai laitamainokseksi, ja olemme onnistuneesti pystyneet palvelemaan toisiamme entistä paremmin. We deliver -rahaston merkitys vähävaraisille perheille on merkittävä ja mielestäni on tärkeää, että yhteistyökumppanin kanssa voi tehdä jotain niin merkittävää ottaen samalla osaa yhteiskunnallisen ongelman ratkaisemiseen, Suomen Koripalloliiton yhteyspäällikkö Jussi Laurila lisää.

PostNord on Susijengin pääyhteistyökumppani ja toimii tärkeässä roolissa We deliver -rahastossa, jonka avulla autetaan vähävaraisia perheitä pysymään kiinni koripalloharrastuksessa. Yhteistyö kattaa Susijengin lisäksi naisten maajoukkuetoiminnan.

PostNord ja Koripalloliitto perustivat yhteistyön tuloksena jouluna 2018 We deliver -rahaston, joka auttaa vähävaraisia perheitä pysymään kiinni rakkaassa koripalloharrastuksessa. Joulukuussa 2021 Planet Company valitsi We deliver -rahaston yhdeksi yhteiskunnallisesti vaikuttavaksi hyväksi teoksi. Parhaillaan käynnissä olevan kuudennen hakukierroksen jälkeen rahasto on vastaanottanut yli 1 000 hakumusta ja rahaa on jaettu liki 100 000 euroa. We deliver -rahaston toiminta on herättänyt kiinnostusta yli yhteistyörajojen ja se on saanut merkittäviä lahjoituksia yksityishenkilöiltä sekä yrityksiltä.

Äänestä PostNordin ja Koripalloliiton yhteistyö voittoon tästä.

Katso kaikki ehdokkaat tästä.

Miten voimme auttaa logistiikassa?

Kysy lisätietoja tai pyydä tarjous