Sesongin muistilista

Loppuvuoden sesonki lähestyy, ja jo ensi viikolla vietetään verkkokaupan kiivaimman kauden käynnistävää Singles’ Daytä. Me postnordilaiset olemme valmistautuneet sesonkiin vuoden alusta lähtien ja toimitamme lähetyksesi perille luotettavasti ja vastuullisesti. Katso tästä joulun viimeiset lähetyspäivät ja sesongin muut tärkeät tiedot.

Viimeiset lähetyspäivät ennen joulua

Kotimaan lähetykset ehtivät perille ennen joulua, kun ne lähetetään viimeistään tiistaina 21. joulukuuta. Huomaathan, että 97–99-alkuisille postinumeroalueille toimitettavat lähetykset tulee laittaa matkaan jo maanantaina 20. joulukuuta.

Ruotsiin toimitettavat lähetykset ehtivät perille ennen joulua, kun ne lähetetään viimeistään perjantaina 17. joulukuuta. Muihin maihin toimitettavien lähetysten viimeiset lähetyspäivät vaihtelevat kohdemaan mukaan.

Monipuoliset toimitusmahdollisuudet

Olemme laajentaneet noutopisteverkostoamme pitkin vuotta, jotta paketin noutaminen sujuisi mahdollisimman helposti. Verkostoon kuuluu tällä hetkellä yhteensä 1 930 noutopistettä, joista pakettiautomaatteja on 630. Lisäksi avaamme vuoden loppuun mennessä yli 20 uutta pakettiautomaattia.

Lisäämme suosituimpien noutopisteiden täyttökertoja sesongin alla, ja toimitamme lähetyksiä noutopisteisiin myös lauantaisin ja sunnuntaisin. Lauantaitoimituksia tehdään 20. marraskuuta ja sunnuntaitoimituksia 5. joulukuuta lähtien.

Kotitoimituksia teemme 27. marraskuuta alkaen myös lauantaisin pääkaupunkiseudun, Tampereen ja Turun alueilla. Lauantaitoimitukset tapahtuvat kello 10 ja 16 välillä.

Taataksemme lähetysten sujuvan liikkumisen ympäri Suomen olemme lisänneet terminaalien välillä tapahtuvien runkokuljetusten määrää ja varanneet lisäautoja suosituimmille reiteille.

Kuluttaja-asiakaspalvelun laajennetut aukioloajat

Kuluttajien asiakaspalvelu nopeutuu ja tehostuu, kun asiakaspalvelumme laajennetut aukioloajat käynnistyvät maanantaina 29. marraskuuta. Arkisin asiakaspalvelu on avoinna kaksi tuntia pidempään eli kello 7–20. Lisäksi asiakaspalvelu on avoinna myös lauantaisin kello 10–16.

Löydät kuluttaja- ja yritysasiakaspalvelumme tarkemmat aukioloajat ja yhteystiedot täältä.

Oletko kiinnostunut palveluistamme?

Pyydä tarjous