Toimitusjohtaja Jari Rinnekoski jättää PostNordin

PostNord Oy:n toimitusjohtaja Jari Rinnekoski on päättänyt jättää tehtävänsä PostNordilla. Yhtiön toimitusjohtajana tulee 1. syyskuuta alkaen toimimaan Suomen toiminnoista PostNord-konsernissa vastaava Anders Holm.

Rinnekoski jatkaa PostNordin palveluksessa 30. marraskuuta saakka vastaten varastointipalveluista sekä tietyistä, erikseen määritellyistä projekteista.

“Minulla on ollut ilo saada toimia jo vuodesta 2007 lähtien avainroolissa, kun Suomeen on rakennettu uutta, vahvaa logistiikkatoimijaa. Matka on ollut jännittävä, ja sen aikana toimintaympäristömme on muuttunut vauhdilla. Tänä aikana PostNord on vahvistanut asemaansa Pohjoismaissa ja ottanut myös Suomessa huiman askeleen eteenpäin. Minulla on ollut ainutlaatuinen mahdollisuus kehittää myös itseäni, enkä olisi voinut viettää näitä 11 vuotta paremmin”, Rinnekoski toteaa.

PostNord Oy jatkaa strategiansa viitoittamalla tiellä. Meneillään olevat tuotannolliset ja kaupalliset kehityshankkeet jatkuvat normaalisti, ja tavoitteena on kiihdyttää tulevina vuosina logistiikkamarkkinoiden kärkeen.

Kundservice