Valmiina loppuvuoden huippusesonkiin

Vuoden vilkkaimmat kuukaudet logistiikka-alalla ovat jälleen ovella. PostNordilla ollaan valmistauduttu hyvissä ajoin Black Friday’sta jouluun saakka jatkuvaan sesonkiin. Pakettivolyymit saadaan käsiteltyä laadukkaasti muun muassa Vantaalle juuri avatun satelliittiterminaalin avulla.

Satelliittiterminaali on avattu Vantaan Osumakujan terminaalimme läheisyyteen, ja sen avulla PostNordilla pytystään vastaamaan verkkokaupan ja pakettivolyymien jatkuvaan kasvuun. Satelliittiterminaali pääsee heti loppuvuodesta tositoimiin, kun Black Friday ja joulusesonki kasvattavat pakettivolyymit huippuunsa.

Terminaalien lisäksi myös pakettien noutopisteet pullistelevat huippusesongin aikana. Tänä vuonna sumaa ovat helpottamassa lisänoutopisteiden lisäksi uudet pakettiautomaatit, joista iso osa on käytettävissä vuorokauden ympäri.

Myös postnordilaiset työskentelevät huippusesongin ajan vuorokauden ympäri. Runkoliikenteen määrää ja muuta pakettien kuljetuskapasiteettia lisätään merkittävästi.

Asiakaspalvelijat palvelevat marraskuun alusta jouluun saakka myös lauantaisin kello 10-16. Heidät tavoittaa sekä puhelimitse että sähköpostilla. Arkisin asiakaspalvelu on avoinna normaalisti: puhelimitse ja sähköpostitse kello 7-21 ja sosiaalisen median kanavissa kello 8-18.

Kundservice