Viiveitä toimituksissa

Toimituksissamme voi tällä hetkellä esiintyä viiveitä. Myös asiakaspalveluumme tulee poikkeuksellisen paljon yhteydenottoja.

Toimitusviiveet ja asiakaspalvelumme ruuhkautuminen johtuvat toiminnanohjausjärjestelmäämme koskevasta uudistuksesta. Olemme tietoisia uudistuksen aiheuttamista haasteista ja työskentelemme parhaillaan niiden poistamiseksi. Uusi toiminnanohjausjärjestelmä mahdollistaa jatkossa asiakkaalle paremman ja läpinäkyvämmän palvelun.

Vaikka asiakaspalvelumme käsittelyajat ovat tällä hetkellä tavallista pidemmät, yhteydenotot tulevat asianmukaisesti perille ja ne käsitellään normaalisti.

Pahoittelemme tilannetta ja siitä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Päivitämme tilannetta aktiivisesti sekä sosiaalisen median kanavissamme että verkkosivuillamme.

PostNord Oy

Kundservice