We deliver -rahaston haku on käynnistynyt – hae 31.1. mennessä

PostNordin, Koripalloliiton ja Koripallosäätiön yhteistyön myötä perustettu We deliver -rahasto jakaa tukia jo kuudennen kerran vähävaraisten perheiden koripalloharrastuksen tukemiseen. Hae tukea sunnuntaihin 31. tammikuuta mennessä.

Tukea voi hakea muun muassa kausimaksuihin, leireihin, koripallovarusteisiin sekä matkakuluihin. Haku käynnistyy maanantaina 4. tammikuuta ja tukea voi hakea aina sunnuntaihin 31. tammikuuta asti. Tuen saaminen edellyttää pyydettyjen lisätietojen toimittamista.

Rahasto on jakanut tukea kahden vuoden aikana 68 278 euroa yhteensä 270 perheelle. Koripalloliitto rohkaisee seuroja jakamaan informaatiota rahastosta etenkin niille perheille, joilla on ollut haasteita kausimaksujen maksamisen kanssa. Tarvittaessa seuran toimihenkilö tai yksittäinen joukkueenjohtaja voi olla perheen tukena hakuprosessissa, mikäli esimerkiksi kielimuuri asettaa haasteita hakemuksen täyttämiseen.

Joulukuussa Planet Company, joka kerää eri toimijoiden yhteiskunnallisesti vaikuttavat teot yhdelle alustalle, lisäsi We deliver -rahaston yhdeksi merkittäväksi yhteiskunnalliseksi teoksi. Rahaston toiminta arvioitiin muun muassa Sitran asiantuntijan toimesta. Käy lukemassa arvostelut tämän linkin takaa.

Täytä tukihakemus tästä.