We deliver -rahaston haku on käynnistynyt – hae 28.11. mennessä

PostNordin, Koripalloliiton ja Koripallosäätiön yhteistyön myötä perustettu We deliver -rahasto jakaa tukia jo kahdeksannen kerran vähävaraisten perheiden koripalloharrastuksen tukemiseen. Hae tukea sunnuntaihin 28. marraskuuta mennessä.

Tukea voi hakea muun muassa kausimaksuihin, leireihin, koripallovarusteisiin sekä matkakuluihin. Haku käynnistyy maanantaina 1. marraskuuta ja tukea voi hakea aina sunnuntaihin 28. marraskuuta asti. Tuen saaminen edellyttää pyydettyjen lisätietojen toimittamista. Kaikki hakijat kontaktoidaan sähköpostitse 29. marraskuuta ja verotiedot on toimitettava 29.11.–5.12. välisellä viikolla.

Päätökset tuen saajille kerrotaan 6.–12.12. välisellä viikolla, jolloin tuet myös maksetaan.

We deliver -rahasto jakaa syksyn aikana kaikkiaan 100 000 euroa vähävaraisten perheiden korisharrastajille. Syyskuun hakukierroksella tukia jaettiin yhteensä 46 405 euroa.

Ensimmäisen kerran We deliver -rahaston tukia jaettiin tammikuussa 2019. Kaikkiaan rahasto on avustanut seitsemän hakukierroksen aikana perheitä yhteensä 132 164 eurolla.

Hae tukea täältä >>

Oletko kiinnostunut palveluistamme?