We deliver -rahaston haku on käynnistynyt – hae tukea 22.8. mennessä

PostNordin, Koripalloliiton ja Koripallosäätiön yhteistyön myötä perustettu We deliver -rahasto jakaa tukia jo seitsemännen kerran vähävaraisten perheiden koripalloharrastuksen tukemiseen. Hae tukea sunnuntaihin 22.8. mennessä.

Tukea voi hakea muun muassa kausimaksuihin, leireihin, koripallovarusteisiin ja matkakuluihin. Haku käynnistyy tiistaina 3.8., ja tukea voi hakea aina sunnuntaihin 22.8. asti. Tuen saaminen edellyttää pyydettyjen lisätietojen toimittamista: verotiedot on toimitettava 23.–29.8. välisellä viikolla.

We deliver -rahasto jakaa syksyn aikana 100 000 euroa vähävaraisten perheiden korisharrastajille. Päätöksistä kerrotaan tuen saajille 30.8.–3.9. välisellä viikolla, jolloin tuet myös maksetaan.

Rahasto on jakanut tukea kahden vuoden aikana 85 759 euroa. Seuroja rohkaistaan jakamaan tietoa rahastosta etenkin niille perheille, joilla on ollut haasteita kausimaksujen maksamisen kanssa. Tarvittaessa seuran toimihenkilö tai yksittäinen joukkueenjohtaja voi olla perheen tukena hakuprosessissa, mikäli esimerkiksi kielimuuri asettaa haasteita hakemuksen täyttämiseen.

Hae tukea tästä >>

Oletko kiinnostunut palveluistamme?