Emeet Nordic 17.5.2018

Emeet Nordic

PostNord osallistuu partnerina Emeet Nordic -tapahtumaan

Emeet Nordic -tapahtuma Team Finland Housessa Helsingissä 17.5.2018 kokoaa yhteen verkkokaupan ammattilaiset toimialaan tai kaupan kokoon katsomatta.

Tapahtuman painopiste on parhaiden käytäntöjen jakamisessa ja yhdessä oppimisessa. Tarjolla on konkreettista oppia verkkokaupan päivittäisiin haasteisiin, kehittämiseen, kansainvälistymiseen ja kasvattamiseen. Osallistuja voi koota oman päivänsä itselleen kiinnostavimmista sessioista, joita on tarjolla yli 35. PostNordin oman session aiheena on
Vähittäiskaupan tulevaisuuden trendit ja esittelemme myös uuden pienille ja keskisuurille verkkokaupoille tarkoitetun NOW-konseptin, joka yhdistää kaikki verkkokaupan tarvitsemat palvelut yhden palvelun alle.

Sessioita on vetämässä suomalaisia ja ruotsalaisia verkkokauppiaita ja alan asiantuntijoita. Halutessaan osallistujat voivat vaikuttaa päivän aikana käsiteltäviin aiheisiin myös itse ja pitää omia sessioita ja ryhmäkeskusteluja. Päivän päättää yhteinen illallinen.

PostNord on menestyksekkäästi osallistunut tapahtumaan jo vuosien ajan Ruotsissa ja nyt PostNord Oy toimii Suomen Emeet Nordic -tapahtuman partnerina.

Emeet Nordic -tapahtuma on maksuton verkkokaupan ammattilaisille, mutta lippuja on rajallinen määrä ja lippua tulee hakea etukäteen.

Lue lisää tapahtumasta ja hae lippusi täältä.