Palvelemme nyt myös Facebookissa

Haluamme palvella siellä, missä asiakkaamme ovat. 2.1.2018 alkaen asiakaspalvelijamme päivystävät Facebookissa arkisin kello 9–17.

Sekä asiakkaamme että asiakkaidemme asiakkaat ovat meille kaikki kaikessa. Teemme aina parhaamme, että pystymme tuottamaan laadukasta palvelua joka päivä ja säällä kuin säällä. Haluamme myös olla helposti tavoitettavissa silloin, kun meille on kysyttävää.

- Me PostNordilla olemme sitä mieltä, että asiakkaita tulee palvella siellä, missä he ovat ja missä he palvelua kaipaavat. Sosiaalisesta mediasta on tullut osa ihmisten arkea, joten se on luonteva paikka myös asiakaspalvelulle, asiakaspalvelupäällikkö Katarina Kangas sanoo.

Asiakkaat ovat löytäneet meidät Facebookista saman tien. Jo ensimmäisen viikon aikana keskusteluja käytiin lähes 200 asiakkaan kanssa, ja kontaktimäärän uskotaan kasvavan tasaisesti.

- Facebook on osoittautunut selvästi vilkkaammaksi asiakaspalvelukanavaksi kuin Twitter, jossa aloitimme marraskuussa 2017. Aiheet ovat hyvin samanlaisia kaikissa asiakaspalvelukanavissa, mutta Facebookista pidetään, koska se on tuttu kanava, ja koska pystymme tarjoamaan siellä henkilökohtaista asiakaspalvelua nopeasti.

Näin tavoitat asiakaspalvelijamme