PostNord toimittaa Leijonien varusteet MM-kisoihin

Suomen jääkiekkomaajoukkueen luistimet, mailat, peliasut ja kypärät pääsevät 4. toukokuuta Tanskassa alkaviin MM-kisoihin Pohjoismaiden johtavan logistiikkayhtiön, PostNordin, kyydissä.

PostNordille on luotettu tänä keväänä ainutlaatuinen ja tärkeä tehtävä: se toimittaa jääkiekon MM-kisoihin sekä Leijonien että Tre Kronorin varusteet.

- Olemme erittäin ylpeitä siitä, että sekä Suomen että Ruotsin jääkiekkoliitot ovat valinneet juuri PostNordin varmistamaan, että pelaajien varusteet pääsevät perille vuoden tärkeimpään turnaukseen. Valinta osoittaa, että palveluihimme luotetaan. Ja onhan se toki melkoinen taputus olalle, kun jotkut maailman parhaista urheilijoista käyttävät PostNordia, sanoo johtaja Jørn Jacobsen Tanskan PostNordilta.

Jääkiekon MM-kisat päättyvät 20. toukokuuta, jonka jälkeen PostNord on jälleen valmiina pakkaamaan varusteet matkalle kohti kotimaata.

Lisätietoja: Katja Luotola, Marketing & Communications Manager, PostNord Oy, 050 302 5639, katja.luotola@postnord.com

PostNord on johtava Pohjoismaihin, Pohjoismaista ja Pohjoismaissa tarjottavien viestintä- ja logistiikkaratkaisujen toimittaja. Varmistamme myös postipalvelut yksityishenkilöille ja yrityksille Ruotsissa ja Tanskassa. Asiantuntemuksemme ja vahvan jakeluverkostomme avulla luomme edellytykset tulevaisuuden viestinnälle, verkkokaupalle, jakelulle ja logistiikalle Pohjoismaissa. Vuonna 2017 konsernilla oli 31 000 työntekijää, ja sen liikevaihto oli 3,8 miljardia euroa. Konsernin emoyhtiö on ruotsalainen julkinen yhtiö, ja sen pääkonttori sijaitsee Solnassa