PostNordin palvelut uudistuvat

Uudistamme palveluitamme vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita. Uudistuksen myötä voimme palvella yrityksiä ja verkkokauppojen asiakkaita entistäkin kokonaisvaltaisemmin koko pohjoismaisella markkina-alueella.

Uudistuksen myötä PostNordin palveluvalikoimasta tulee yhtenäinen kaikissa Pohjoismaissa – poikkeuksena kotimaan postipalvelut, joista PostNord vastaa jatkossakin vain Ruotsissa ja Tanskassa.

PostNordin logistiikka- ja kuljetuspalvelut, kansainväliset postipalvelut sekä yhtenäinen pohjoismainen lisäpalveluvalikoima tulevat muodostamaan harmonisen ja toisiaan täydentävän palvelukokonaisuuden, josta on helppo ottaa käyttöön tarvitsemansa palvelut kaikissa Pohjoismaissa maarajoista piittaamatta.

Joko tunnet kansainväliset postipalvelumme?

PostNordin palveluvalikoima on laajentunut vuosien varrella paljon sekä palvelukehitystyön että yrityskauppojen myötä. Synergioiden sivutuotteena on syntynyt myös päällekkäisyyttä, mikä korjataan palvelu-uudistuksen yhteydessä. Samalla saadaan lisättyä asiakkaiden tietoutta koko palveluvalikoimasta, jotta synergioista pääsevät hyötymään myös ne, joille palveluita tuotetaan.

Yksi logistiikkapuolen asiakkaille hieman tuntemattomammaksi jäänyt palvelukokonaisuus on PostNordin kansainväliset postipalvelut. Kokonaisuus kattaa kansainväliset kirje-, paketti- ja suoramarkkinointipalvelut.

- Esimerkiksi Tracked letter -palvelumme on erinomainen kevyitä, pieniä lähetyksiä kansainvälisesti lähettäville verkkokaupoille. Uudistuksen myötä sen piirissä on vielä aiempaakin useampi maa ja palveluun kuuluu toimitus kotiovelle saakka, kertoo toimitusjohtaja Jari Rinnekoski.

Uudet palvelumme julkistetaan kevään 2018 aikana. Pysythän kuulolla!