Avoin työpaikka

Customer Service Agent

Me toimitamme. PostNord toimittaa viestintä-, logistiikka-, jakelu- ja verkkokaupparatkaisuja Pohjoismaihin, Pohjoismaista ja Pohjoismaissa. Sinäkin kohtaat meidät, kun vastaanotat verkkokaupasta tilaamasi farkut tai kun autosi huolletaan varaosilla, jotka me toimitimme. Saatat törmätä sinivalkoisiin väreihimme tien päällä tai vaikkapa lähikaupassasi.  Me postnordilaiset olemme positiivinen joukko ammattilaisia. Meille Pohjoismaat on kotikenttä ja asiakas on meillä aina mielessä.

Haemme kokoaikaisia ja osa-aikaisia asiakaspalvelijoita. Työ tehdään osittain etänä ja toimipisteesi on syyskuussa avattava uusi pääkonttorimme Pasilan Triplassa. Työsuhde on määräaikainen vuoden loppuun asti.

Päätehtävänäsi on puhelimitse ja sähköpostilla tapahtuva asiakaspalvelu lähetysten aikatauluihin, uudelleentoimituksiin ja poikkeustilanteisiin liittyen. Tehtävässä onnistuminen edellyttää hyviä asiakaspalvelu- ja yhteistyötaitoja, perustason it-osaamista, hyvää oppimiskykyä sekä paineensietokykyä ja valmiutta työskennellä ajoittain hektisessä työssä.

Työaikasi sijoittuu pääsääntöisesti arkipäiviin kello 7 ja 20 välille.

Tehtävässä tarvitaan sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän ammattitaitoisessa ja mukavassa asiakaspalvelutiimissä.

Hae tehtävää viimeistään 30.7.2021. Paikat täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Lähetä hakemuksesi tämän linkin kautta.

Lisätietoja tehtävästä antaa


Sisko Vaherkoski
Team Leader, KAM Support
+358400470795
sisko.vaherkoski@postnord.com