Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi.
Avoin työpaikka

Key Account Agent

PostNord on pohjoismainen verkkokaupan ja logistiikan markkinajohtaja, joka on vahvassa kasvussa myös Suomessa. PostNordin siniseen väriin törmää verkkokauppojen kassoilla sekä nettiostoksia vastaanottaessa. Toimitamme paketit sujuvasti ja ilmastoystävällisesti kotiovelle, pakettiautomaatteihin ja palvelupisteille. Myös yritysten välinen logistiikka on meillä tärkeässä roolissa. Teemme vastuullista logistiikkaa täydellä sydämellä asiakkaitamme varten. Olisitko sinä yksi meistä?

Etsimme nyt kahta uutta henkilöä KAM Support -tiimiin Key Account Agent -tehtävään. Toinen työsuhteista on vakituinen ja toinen äitiysloman sijaisuus.

KAM Support -tiimi vastaa PostNordin suurimpien kuljetusasiakkaiden ja terveydenhuollon asiakkaiden asiakaspalvelusta. Lisäksi ylläpidämme ja kehittämme nimettyjen asiakkuuksien hoitoa yhteistyössä myynnin kanssa. Tavoitteemme on uudistaa asiakaspalvelua entistä proaktiivisempaan suuntaan.

Key Account Agent -tehtävässä työskentelet monipuolisissa asiakaspalvelun tehtävissä. Asiakaspalvelu tapahtuu pääasiassa sähköpostitse, puhelimitse ja tulevaisuudessa myös muiden kanavien kautta.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää

  • hyviä asiakaspalvelu- ja yhteistyötaitoja
  • oma-aloitteisuutta
  • perustason it-osaamista
  • hyvää oppimiskykyä
  • erittäin hyvää paineensietokykyä ja valmiutta työskennellä ajoittain hektisessä työssä
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi

Työaika sijoittuu arkipäiville kello 7–16.30 välille. Työpiste sijaitsee Triplassa ja teemme töitä etänä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän ammattitaitoisessa ja mukavassa asiakaspalvelutiimissämme.

Jos uskot olevasi etsimämme henkilö, jätä hakemuksesi palkkatoiveineen 14. elokuuta mennessä täältä.

Huomioithan, että paikka täytetään heti tehtävään sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa

Sisko Vaherkoski
Teamleader KAM Support
Puh. +358 400470795

Kundservice