Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi.
Avoin työpaikka

Quality Manager, Operational Excellence and Quality

PostNord on pohjoismainen verkkokaupan ja logistiikan markkinajohtaja, joka on vahvassa kasvussa myös Suomessa. PostNordin siniseen väriin törmää verkkokauppojen kassoilla sekä nettiostoksia vastaanottaessa. Toimitamme paketit sujuvasti ja ilmastoystävällisesti kotiovelle, pakettiautomaatteihin ja palvelupisteille. Myös yritysten välinen logistiikka on meillä tärkeässä roolissa. Teemme vastuullista logistiikkaa täydellä sydämellä asiakkaitamme varten. Olisitko sinä yksi meistä?

Etsimme Quality Manageria varmistamaan, että prosessimme toimivat tehokkaasti ja tukevat strategisia prioriteettejamme. Tehtävässä työskentelet läheisessä yhteistyössä eri logistiikkatoimintojen, IT- ja projektikehitystiimien sekä muiden sidosryhmien kanssa. Työssämme yhdistyvät vastuullisuus, yhteistyö sekä halu kehittyä ja uudistua.

Tehtäviisi kuuluu

  • laadunhallinta- ja laadunvalvontajärjestelmämme implementointi, jotta palvelumme vastaavat asettamiamme standardeja
  • toimittajien arviointiin liittyvät tehtävät, kuten vaatimustenmukaisuuden arviointi sekä auditoinnit ja niiden seuranta toimittajan suunnitelmien mukaisesti
  • laaturaporttien valmistelu
  • operatiivisen suoriutumisen arviointi ja analysointi hävikin tunnistamiseksi ja poistamiseksi sekä Lean-prosessien organisointi jatkuvan parantamisen kulttuurin edistämiseksi, korkean asiakastyytyväisyyden saavuttamiseksi ja ylläpitämiseksi sekä operatiivisen laadun edistämiseksi
  • operatiivisten kehitysprojektien toimenpiteiden seuraaminen tavoitteiden saavuttamiseksi, tehokkuuden lisäämiseksi ja kustannussäästöjen aikaansaamiseksi
  • ongelmanratkaisuistuntojen fasilitointi, kuten Root Cause -analyysit, Kaizen-toimenpiteet, Lean-työpajat, Gemba-kävelyt, päivittäiset hallintajärjestelmät sekä koulutukset, joilla taataan operatiivinen suoriutuminen ja tuetaan strategisten tavoitteidemme saavuttamista
  • työntekijöidemme ja yhteistyökumppaneidemme perehdyttäminen tuotanto- ja laatukäytäntöihimme
  • Lean-muutosagenttina toimiminen

Tehtävään valittavalta henkilöltä toivomme

  • korkeakoulututkintoa liiketalouden tai luonnontieteiden alalta
  • vähintään kahden vuoden työkokemusta omasta ja toimittajien laadunhallinnasta, prosessikehityksestä ja muutosjohtajuudesta
  • kokemusta ja koulutusta sisäisenä auditoijana toimimisesta
  • vahvaa ongelmanratkaisukykyä ja analyyttisia taitoja yhdistettynä luovuuteen ja vahvaan can do -asenteeseen
  • Lean- ja Lean Six Sigma -metodologioiden tuntemusta sekä vähintään Lean Six Sigma Green Belt -sertifikaattia, Black Belt -taso katsotaan eduksi
  • vahvaa johtajakokemusta, intohimoa parantaa liiketoimintaa innovatiivisten ratkaisujen avulla sekä kykyä varmistaa hankinnat tärkeimmiltä sidosryhmiltä ja saada ihmiset vetämään yhtä köyttä
  • data- ja it-osaamista (MS Excel, BI-työkalut)
  • hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
  • kykyä jäsentää ja yksinkertaistaa monimutkaisia asioita
  • itsenäistä ja energistä asennetta työhön
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • logistiikkaprosessien tuntemus katsotaan eduksi

Huomaathan, että haastattelut pidetään englanniksi.

Jos uskot olevasi etsimämme Quality Manager, jätä hakemuksesi palkkatoiveineen 21.8.2022 mennessä täältä.

Lisätietoa tehtävästä antaa

Head of Operational Excellence & Quality
Ekaterina Spiridonova
puh. +358404847948

Kundservice