Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Käytämme evästeitä taataksemme, että sivusto toimii oikein, kerätäksemme tilastotietoja sekä markkinointitarkoituksissa. Tietoa käyttämistämme evästeistä ja selaimesi evästeasetuksista voit lukea kohdasta Tietoa evästeistä. Lisätietoja sivustossa evästeistä

Technical Support/IT-asiantuntija

Me toimitamme. PostNord toimittaa viestintä-, logistiikka-, jakelu- ja verkkokaupparatkaisuja Pohjoismaihin, Pohjoismaista ja Pohjoismaissa. Sinäkin kohtaat meidät, kun vastaanotat verkkokaupasta tilaamasi farkut tai kun autosi huolletaan varaosilla, jotka me toimitimme. Saatat törmätä sinivalkoisiin väreihimme tien päällä tai vaikkapa lähikaupassasi. Me postnordilaiset olemme positiivinen joukko ammattilaisia. Meille pohjoismaat on kotikenttä ja asiakas on meillä aina mielessä.

Tule osaksi tiimiämme
Järjestelmätuki-tiimi on osa Postnord Oy:n tietohallintoa ja vastaa teknisestä järjestelmätuesta asiakkaille. Ensisijainen tavoite on varmistaa, että asiakkaamme saavat ensiluokkaista teknistä tukea järjestelmiemme käyttöön ja tällä tavoin edesauttaa asiakastyytyväisyyttä ja liiketoiminnan kasvua niin kotimaassa kuin pohjoismaisilla markkinoilla. Technical Support/IT-asiantuntija työskentelee PostNord Oy:n toimitiloissa Vantaalla.

Oletko etsimämme henkilö?
Technical Support/IT-asiantuntija vastaa järjestelmien tukipyyntöjen hoitamisesta sekä osallistuu järjestelmien ylläpito- ja kehitystehtäviin. Päivittäisessä työssäsi tuet niin sisäisiä kuin ulkoisia asiakkaitamme järjestelmiin liittyvissä teknisissä tukitehtävissä ja tuet myyntiämme uusien asiakkaiden käynnistystehtävissä. Pystyt hahmottamaan laajoja teknisesti monimutkaisia kokonaisuuksia, mutta samalla keskittymään tarvittaessa tarkkoihin yksityiskohtiin. Sinulla on kokemusta ja innostusta asiakasrajapinnassa työskentelyyn.

Tehtäväkenttään sisältyy
- Tilausportaaleihin liittyvät tukitehtävät
- Verkkokauppaintegraatiot ja PostNordin mobiilisovellusten tukitehtävät
- Tilausliikenteeseen liittyvät tukitehtävät
- Kehitysprojekteihin liittyvät testaus-, dokumentointi ja kehitystehtävät

Odotamme sinulta
- Asiakaspalveluhenkisyyttä ja hyvää kommunikointitaitoa
- Soveltuvaa teknistä koulutusta
- Kokemusta järjestelmäylläpitoon ja tekniseen suunnitteluun liittyvistä tehtävistä
- Kokemusta projektityöskentelystä ja dokumentointikykyä
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista

Katsomme erityiseksi eduksesi logistiikka-alan osaamisen sekä kokemuksen erilaisista edi/xml/webservice sanomarajapinnoista. Lisäksi katsomme eduksi web- ja verkkokauppatekniikoiden tuntemuksen.

Me toimitamme
Tarjoamme nopeasti kehittyvän ja kasvavan yrityksen myötä mielenkiintoiset työtehtävät tietohallinnossa, jossa pääset työskentelemään muiden ammattilaisten kanssa avoimessa ja positiivisessa työilmapiirissä.

Hae tehtävää
Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 11.1.2018 täällä

Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa 3.-5.1.2018 iltapäivisin klo. 13.00-15.00
Erkki Toivanen
Manager, System Development
erkki.toivanen@postnord.com
Puh. +358 40 826 5683