

Palvelumme uudistuvat
Me toimitamme - nyt entistäkin helpommin
Yhtenäinen palveluvalikoima kaikissa Pohjoismaissa

Uudistunut palveluvalikoimamme toimii lisäpalveluineen kaikissa Pohjoismaissa. Pystymme siis tukemaan toimintaanne Pohjoismaissa ainutlaatuisella tavalla.
Uusi asiakasportaali tekee palveluidemme käytöstä helppoa ja läpinäkyvää

Asiakasportaali toimii kanavana PostNordin palveluihin, ja siellä on helppo seurata omia lähetyksiä, laskutusta sekä laaturaportointia. Myös korvausvaateiden teon voi jatkossa hoitaa asiakasportaalissa.
Yhteispohjoismainen portaalimme on verkkopohjainen, eikä siis edellytä asennuksia tai lisäohjelmien latauksia.
Selkeyttä nykyisiin palveluihin

Lavapalvelut
Kotimaan ja ulkomaan lavapalvelut yhdistyvät, jotta palvelun käyttö on asiakkaalle jatkossa selkeämpää. Uuden palvelun nimi on PostNord Pallet, ja se toimii kotimaassa, Baltiassa, Pohjoismaissa sekä Euroopassa. Palveluehdot pysyvät ennallaan.
Kappaletavarapalvelut
Sekä kotimaassa että Pohjoismaissa palvelun uusi nimi on alle 2 500 kg lähetyksissä PostNord Groupage ja isommissa lähetyksissä aina täyskuormaan saakka PostNord Part Loads. Palveluehdot pysyvät ennallaan.
Paketit yrityksille
DPD Classic -palvelun nimi muuttuu, ja uusi nimi on PostNord Parcel. Päivitetyt palveluehdot löytyvät täältä.
Paketit kuluttajille
MyPack Home -palvelussa asiakas voi jatkossa vastaanottaa lähetyksen myös ilman kuittausta. Muuten MyPack-palvelut pysyvät ennallaan.
Lisäarvoa teille ja asiakkaillenne uusilla lisäpalveluilla
Peruspalveluidemme lisäksi tulemme lanseeraamaan tämän vuoden aikana useita toimintaanne tukevia lisäpalveluita, kuten esimerkiksi
- sisäänkantopalvelu sekä paketeille että lavalähetyksille
- toimitus asiakkaillenne ennen klo 9 tai 12
- uusi vaihtoehto palautuksiin yksityishenkilöiltä verkkokaupoille (sisältää noudon ja mahdollistaa myös yli 20 kg painavat palautukset).