Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Käytämme evästeitä taataksemme, että sivusto toimii oikein, kerätäksemme tilastotietoja sekä markkinointitarkoituksissa. Tietoa käyttämistämme evästeistä ja selaimesi evästeasetuksista voit lukea kohdasta Tietoa evästeistä. Lisätietoja sivustossa evästeistä

Palvelumme uudistuvat

Me toimitamme - nyt entistäkin helpommin

 

Yhtenäinen palveluvalikoima kaikissa Pohjoismaissa

Uudistunut palveluvalikoimamme tulee toimimaan lisäpalveluineen kaikissa Pohjoismaissa. Pystymme siis jatkossa tukemaan toimintaanne Pohjoismaissa ainutlaatuisella tavalla.

Uusi asiakasportaali tekee palveluidemme käytöstä helppoa ja läpinäkyvää

Asiakasportaali toimii kanavana PostNordin palveluihin, ja siellä on helppo seurata omia lähetyksiä, laskutusta sekä laaturaportointia. Myös korvausvaateiden teon voi jatkossa hoitaa asiakasportaalissa.

Yhteispohjoismainen portaalimme on verkkopohjainen, eikä siis edellytä asennuksia tai lisäohjelmien latauksia.

Asiakasportaali otetaan käyttöön vaiheittain vuoden 2018 aikana.

Lue lisää asiakasportaalista

Selkeyttä nykyisiin palveluihin

Lavapalvelut

Kotimaan ja ulkomaan lavapalvelut yhdistyvät, jotta palvelun käyttö on asiakkaalle jatkossa selkeämpää. Uuden palvelun nimi on PostNord Pallet, ja se toimii kotimaassa, Baltiassa, Pohjoismaissa sekä Euroopassa. Palveluehdot pysyvät ennallaan. 

Kappaletavarapalvelut

Sekä kotimaassa että Pohjoismaissa palvelun uusi nimi on alle 2 500 kg lähetyksissä PostNord Groupage ja isommissa lähetyksissä aina täyskuormaan saakka PostNord Part loads. Palveluehdot pysyvät ennallaan.

Paketit yrityksille

DPD Classic -palvelun nimi muuttuu, ja uusi nimi on PostNord Parcel. Päivitetyt palveluehdot löytyvät täältä.

Paketit kuluttajille

MyPack Home -palvelussa asiakas voi jatkossa vastaanottaa lähetyksen myös ilman kuittausta. Muuten MyPack-palvelut pysyvät ennallaan.

Lisäarvoa teille ja asiakkaillenne uusilla lisäpalveluilla

Peruspalveluidemme lisäksi tulemme lanseeraamaan tämän vuoden aikana useita toimintaanne tukevia lisäpalveluita.

  • Sisäänkantopalvelu sekä paketeille että lavalähetyksille
  • Tuotekohtainen toimitusaikataulu ennen klo 9 tai 12 
  • Tuontipalvelu Pohjoismaista 
  • Uusi vaihtoehto palautuksiin yksityishenkilöiltä verkkokaupoille (sisältää noudon ja mahdollistaa myös yli 20 kg painavat palautukset)