Ota yhteyttä

HUOM! Lähetäthän viestin vain yhden kerran ja vain yhdessä kanavassa, näin helpotat asiakasviestien käsittelyä ja estät palvelukanavien ruuhkautumisen. Vastaamme jokaiseen viestiin ja käsittelemme ne aikajärjestyksessä. Mainitsethan viestissäsi lähetyksen seurantanumeron.

Turvataksemme palvelumme myös koronavirustilanteen aikana asiakaspalvelumme toimii hajautetusti. Järjestelmäteknisten syiden takia parhaiten tavoitat meidät nyt sähköisten kanavien kuten Facebookin, Twitterin ja WhatsAppin kautta.

Mikäli olet valinnut toimitustavaksi terminaalinoudon, odotathan vahvistustamme ennen kuin noudat lähetyksen terminaalista.

Kuluttajat

Puhelin 020 690 399 
(pvm/mpm, ei lisäveloitusta kotimaanpuhelu)
Avoinna arkisin klo 7-18


Twitter ja Facebook (yksityisviestillä)
WhatsApp 040 483 9458
Yhteydenottolomake

Palvelemme arkisin klo 8-20

Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.

Yritysasiakkaat

Puhelin 010 572 8333
Yritysnumeron puhelu- ja jonotushinnat:
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 7,02 snt/min
Matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min
Avoinna arkisin klo 7-18


Sähköposti yritykset.fi@postnord.com
Avoinna arkisin klo 7-20

Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.

Oletko logistiikkatietäjä

Pelaa ja testaa tietosi

Oletko kiinnostunut palveluistamme?

Pyydä tarjous