Asiakaspalvelu kuluttaja-asiakkaille
Mobiilisovelluksen avulla hoidat suurimman osan asioista

Lähetysten seurannasta näet pakettisi tilan

Paketti-Pasi osaa vastata yleisimpiin kysymyksiin

Löydät Paketti-Pasin sivun oikeasta alareunasta
Tarvitsetko kuitenkin asiantuntijamme apua? Palvelemme mielellämme. Valitse alta sinulle sopivin kanava yhteydenottoon.
Lähetäthän viestin vain yhden kerran ja vain yhdessä kanavassa, näin helpotat asiakasviestien käsittelyä ja estät palvelukanavien ruuhkautumisen. Vastaamme jokaiseen viestiin ja käsittelemme ne aikajärjestyksessä. Mainitse viestissäsi lähetyksen seurantanumero.
Palvelemme joulusesongin aikana 25.11.–23.12. myös lauantaisin puhelimitse klo 10–14 ja somekanavissa 8–16.
Suurien pakettimäärien takia noutopisteissä ja asiakaspalvelussamme on nyt ruuhkaa. Paketti on voinut saapua seurannan mukaan jo
noutopisteeseen, mutta jos sitä ei ole ehditty hyllyttää, siitä ei ole tullut saapumisilmoitusta, eikä pakettia vielä voi noutaa. Odotathan saapumisilmoituksen saapumista.

WhatsAppin kautta asioit kätevästi ja maksuttomasti. Numeromme on 0401547506.
Palvelemme WhatsAppissa arkipäivisin.
Facebook-viestit

Voit lähettää Facebookissa yksityisviestin.
Palvelemme somekanavissa arkipäivisin.
Puhelin

Puhelimitse palvelemme numerossa 060096616
puhelun hinta on 0,98 €/min, jonotusaika: pvm/mpm.
Palvelemme puhelimitse arkisin klo 7–18.
Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.