Ohita navigointi ja haku
Verkkopalvelumme ei tue enää Internet Exploreria. Käytä sen sijaan Chrome, Edge, Firefox tai vastaavaa selainta nopeamman ja sujuvamman käytön varmistamiseksi.

Asiakaspalvelu kuluttaja-asiakkaille

Täältä löydät vastauksen useimpiin kysymyksiisi ja asiakaspalvelun kanavat ja yhteystiedot - palvelelemme mielellämme!

Mobiilisovelluksen avulla hoidat suurimman osan asioista

Lue lisää ja lataa sovellus

Lähetysten seurannasta näet pakettisi tilan

Siirry lähetysten seurantaan

Paketti-Pasi osaa vastata yleisimpiin kysymyksiin

Löydät Paketti-Pasin sivun oikeasta alareunasta

Tarvitsetko kuitenkin asiantuntijamme apua? Palvelemme mielellämme. Valitse alta sinulle sopivin kanava yhteydenottoon.

Lähetäthän viestin vain yhden kerran ja vain yhdessä kanavassa, näin helpotat asiakasviestien käsittelyä ja estät palvelukanavien ruuhkautumisen. Vastaamme jokaiseen viestiin ja käsittelemme ne aikajärjestyksessä. Mainitse viestissäsi lähetyksen seurantanumero.

Palvelemme joulusesongin aikana 25.11.–23.12. myös lauantaisin puhelimitse klo 10–14  ja somekanavissa 8–16.

 

Suurien pakettimäärien takia noutopisteissä ja asiakaspalvelussamme on nyt ruuhkaa. Paketti on voinut saapua seurannan mukaan jo
noutopisteeseen, mutta jos sitä ei ole ehditty hyllyttää, siitä ei ole tullut saapumisilmoitusta, eikä pakettia vielä voi noutaa. Odotathan saapumisilmoituksen saapumista.

 

WhatsApp


WhatsAppin kautta asioit kätevästi ja maksuttomasti. Numeromme on 0401547506.

Palvelemme WhatsAppissa arkipäivisin.

Facebook-viestit

Voit lähettää Facebookissa yksityisviestin.

Palvelemme somekanavissa arkipäivisin.

Puhelin

Puhelimitse palvelemme numerossa 060096616
puhelun hinta on 0,98 €/min, jonotusaika: pvm/mpm.

Palvelemme puhelimitse arkisin klo 7–18.

Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.

Yleistä tietoa paketin vastaanottamisesta löydät täältä:

Paketin vastaanottaminen

Usein kysytyt kysymykset

Customer service