Asiakaspalvelu kuluttaja-asiakkaille
Mobiilisovelluksen avulla hoidat suurimman osan asioista
Lähetysten seurannasta näet pakettisi tilan
Paketti-Pasi osaa vastata yleisimpiin kysymyksiin
Löydät Paketti-Pasin sivun oikeasta alareunasta
Tarvitsetko kuitenkin asiantuntijamme apua? Palvelemme mielellämme. Valitse alta sinulle sopivin kanava yhteydenottoon.
Lähetäthän viestin vain yhden kerran ja vain yhdessä kanavassa, näin helpotat asiakasviestien käsittelyä ja estät palvelukanavien ruuhkautumisen. Vastaamme jokaiseen viestiin ja käsittelemme ne aikajärjestyksessä. Mainitse viestissäsi lähetyksen seurantanumero.
Chat
Kätevimmin asioit kanssamme chatissa. Chat toimii PostNordin mobiilisovelluksessa ja palvelemme siellä arkipäivisin klo 8–18.
WhatsApp-viestellä asioit kätevästi ja maksuttomasti. Numeromme on 0401547506.
Puhelut numeroon eivät ole mahdollisia.
Palvelemme WhatsAppissa arkisin klo 8–18.
WhatsApp-asiakaspalvelumme päättyy 10. lokakuuta, jonka jälkeen tavoitat meidät muissa kanavissa.
Puhelin
Puhelimitse palvelemme numerossa 060096616
puhelun hinta on 0,98 €/min, jonotusaika: pvm/mpm.
Palvelemme puhelimitse arkisin klo 8–18.
Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.