Asiakaspalvelu kuluttaja-asiakkaille
Mobiilisovelluksen avulla hoidat suurimman osan asioista

Lähetysten seurannasta näet pakettisi tilan

Paketti-Pasi osaa vastata yleisimpiin kysymyksiin

Löydät Paketti-Pasin sivun oikeasta alareunasta
Tarvitsetko kuitenkin asiantuntijamme apua? Palvelemme mielellämme. Valitse alta sinulle sopivin kanava yhteydenottoon.
Lähetäthän viestin vain yhden kerran ja vain yhdessä kanavassa, näin helpotat asiakasviestien käsittelyä ja estät palvelukanavien ruuhkautumisen. Vastaamme jokaiseen viestiin ja käsittelemme ne aikajärjestyksessä. Mainitse viestissäsi lähetyksen seurantanumero.
Chat

Kätevimmin asioit kanssamme chatissa. Chat toimii PostNordin mobiilisovelluksessa ja palvelemme siellä arkipäivisin klo 8–18.
Lue lisää ja lataa mobiilisovellus
Puhelin

Puhelimitse palvelemme numerossa 060096616
puhelun hinta on 0,98 €/min, jonotusaika: pvm/mpm.
Palvelemme puhelimitse arkisin klo 8–18.
Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.