Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon

Käytämme evästeitä taataksemme, että sivusto toimii oikein, kerätäksemme tilastotietoja sekä markkinointiin. Tietoa käyttämistämme evästeistä ja selaimesi evästeasetuksista voit lukea kohdasta Tietoa evästeistä

Työkalut

Asiakasportaali

Asiakasportaali pitää puolestasi kirjaa kaikista lähetyksistäsi, antaa niistä sinulle hyvän yleiskuvan sekä mahdollistaa logistiikkavirtojesi hallinnan.

 

Edut
  • Helppo ja nopea yhteydenpito - suora yhteys asiakaspalveluun
  • Tehokas ja läpinäkyvä lähetysten hallinta – auttaa sinua seuraamaan kaikkia lähetyksiäsi
  • Kattavat tilastotiedot – kätevät seurantatyökalut kokonaiskuvan muodostamiseksi
  • Kustannustehokas – toimitusten parempi hallinta alentaa varastokustannuksia
  • Tyytyväisemmät vastaanottajat – hyvä tiedonkulku lisää asiakastyytyväisyyttä ja vähentää palautusten määrää
Tehokkaampaa toimitusten hallintaa PostNordin asiakasportaalin avulla

Haluaisitko hallita toimituksiasi tehokkaammin, lisätä asiakkaidesi tyytyväisyyttä ja saada toimituksistasi paremman kokonaiskuvan? Asiakasportaalimme on ratkaisu juuri näihin tarpeisiin.

Portaalissa on käteviä raportointityökaluja, joiden avulla saat kattavan yleiskuvan ja yksityiskohtaista tilastotietoa kaikista PostNordin kautta tekemistäsi lähetyksistä.

Toimitusten tehokkaampi hallinta vähentää asiakaspalautuksia, mikä puolestaan alentaa varastokustannuksia. Saat myös paremman käsityksen siitä, miten, milloin ja minne toimitukset tehdään ja missä esiintyy ongelmia.

Asiakasportaali tehostaa pakettitoimituksia ja tekee niistä laadukkaampia niin sinulle kuin asiakkaillesi. Logistiikkavirroistasi tulee sujuvampia ja asiakkaistasi tyytyväisempiä.

Asiakasportaalissa voit esimerkiksi

  • Ottaa yhteyttä asiakaspalveluun
  • Seurata toimituksiasi
  • Vähentää noutopisteissä odottavien lähetysten määrää kannustamalla vastaanottajia noutamaan ne hyvissä ajoin
  • Katsoa kulloinkin lähtevät lähetykset tilakohtaisesti
  • Hakea lähetystilastoja
  • Hakea laatutilastoja
  • Hakea mahdollisesti viivästyvät ja viivästyneet lähetykset
  • Hakea laskutiedot ja laskuerittelyn
  • Hakea laskutilastoja

Oletko jo asiakkaamme? Yhteyshenkilösi auttaa sinut mielellään alkuun.

Ota yhteyttä ja kerromme lisää

Tavoitat meidät täältä
Kundservice