E-commerce in the Nordics 2025 Spring -pohjoismainen verkkokaupparaportti
Kevään 2025 Ecommerce in the Nordics -verkkokaupparaportti on ilmestynyt. Täytä yhteystietosi ja saat raportin sähköpostiisi.
Raportissa pureudutaan tällä kertaa erityisesti palautuksiin ja vastuullisuuteen.
Mikä verkkokauppaostamisessa on suomalaisille tärkeää juuri nyt? Mistä maista me ostamme? Miten haluamme palauttaa pakettimme? Onko vastuullisuudella väliä verkkokauppaostamisessa?
Mitä verkkokauppasi asiakkaat haluavat? Mikä on tärkeää ruotsalaisille verkkokauppakuluttajille? Entä eroavatko muut pohjoismaalaiset ostokäyttäytymiseltään suomalaisista? Mihin suuntaan viime vuosien verkkokaupan vaihdellut suosio kääntyy?
Ecommerce in the Nordics -verkkokaupparaportti tarjoaa vastaukset näihin kysymyksiin ja lisäksi runsaasti arvokasta tietoa verkkokaupan kehittämiseen ja kunkin maan verkkokauppakuluttajien tavoittamiseen.