Sopimusasiakkaiden asiakaspalvelu
Asiakasportaali ja chat
![](/contentassets/0bc1035db935435abee9217b3cdd0670/computer-option-2-1.jpg?mode=crop&quality=80&width=1440&height=810)
Asiakasportaalimme käyttäjänä voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun nopean ja maksuttoman chatin tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Portaalissa voit myös varata kuljetuksen tai seurata lähetystesi tilaa.
Puhelin ja sähköposti
![](/contentassets/e92160c0ecd1462fa958acb484a04b19/character-computer-headset-3.jpg?mode=crop&quality=80&width=1440&height=810)
Puhelin 010 572 8333
Yritysnumeron puhelu- ja jonotushinnat:
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 7,02 snt/min
Matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min
Palvelemme puhelimitse arkisin klo 7–17
Ilmoitetut puheluhinnat koskevat suomalaisesta liittymästä kotimaassa soitettuja puheluita.
Sähköposti: yritykset.fi@postnord.com
Oletko kuluttaja-asiakas ja etsitkö tietoa saapuvasta paketistasi? Siirry kuluttaja-asiakkaiden asiakaspalveluun tästä.