Mene suoraan päävalikkoon Siirry päävalikkoon Kielivalikkoon
Verkkokauppa

Verkkokaupan kokonaisratkaisut – ostoksesta toimitukseen

Toimitus on yhä tärkeämpi osa kuluttajien verkko-ostokokemusta. Toimitustapa onkin vähintään yhtä tärkeä kuin toimituksen sisältö. Nykypäivän kuluttajat ovat taitavia ja tiedostavia, ja he haluavat vapautta ja valinnanmahdollisuuksia.

Asiakkaasi haluavat itse hallita ostoksiaan ja tietää, milloin, minne ja miten tuotteet toimitetaan. He haluavat myös tehdä tarvittaessa helposti muutoksia toimitukseen ja tietää, paljonko ostos tulee kokonaisuudessaan maksamaan. Toimitus onkin nähtävä olennaisena osana tuotetta, jotta ostokokemuksesta tulee erinomainen.

Asiakaskokemuksessa on kyse aina nopeuden, tarkkuuden ja hinnan tasapainosta. PostNord keskittyy kehitystyössään kuluttajan ostopolkuun ennen ostoa, oston jälkeen ja toimituksen jälkeen. Näin autamme sinua luomaan asiakasuskollisuutta, joka tuottaa uusia ostoja ja suosituksia. Me tiedämme, miten voit kohdata nykypäivän verkko-ostajat heidän omilla ehdoillaan. Haluatko lisätietoja verkkokaupparatkaisuistamme? Ota meihin yhteyttä

Verkkokauppa ennen ostoa

Ostokokemus on tulevaisuuden verkkokaupassa yhä tärkeämpi, ja toimituksen merkitys asiakkaiden ostokokemuksessa kasvaa. Kaupan syntymisen kannalta voi olla ratkaisevaa, miten helppoja ja selkeitä toimitusvaihtoehtoja on tarjolla. Asiakas haluaa tietää jo ennen ostoa, milloin, miten ja mihin tuote toimitetaan, kuka toimituksen hoitaa ja luonnollisesti myös, mitä se maksaa.

Verkkokauppa ostotapahtuman aikana

Useimmilla kuluttajilla ei ole niin kiire, että he haluaisivat maksaa ylimääräistä nopeasta toimituksesta. Yhden päivän erolla ei ole tavallisesti paljoakaan merkitystä. Sitä vastoin monet valitsevat toimitusajan, -paikan tai -tavan mielellään omien menojensa mukaan.

Verkkokauppa toimituksen jälkeen

Jotta hyvä ostokokemus kantaa alusta loppuun, on tärkeää, että tuotteen palauttaminen on helppoa asiakkaalle. Jos tuotteet on helppo palauttaa, on todennäköisempää, että asiakas palaa.

Verkkokaupan yleisimmät työkalut ja palvelut

PostNord MyPack Collect

Lähetä paketti, jonka vastaanottaja voi hakea noutopisteestä saatuaan ensin saapumisilmoituksen.

PostNord MyPack Home

Lähetä seurannallinen paketti, jonka vastaanottaja Pohjoismaissa ja Euroopassa voi valita tarjotuista toimitusaika-  ja -tapavaihtoehdoista itselleen sopivimman.

PostNord Return Drop Off

Asiakkaidesi on helppo palauttaa enintään 20 kilon painoisia paketteja, ja sinä voit tarkastella palautusten kulkua koko niiden matkan ajan.

Asiakasportaali

Tehosta toimitusten hallintaa asiakasportaalimme avulla.

Delivery Checkout

Verkkokauppaasi lisättävä toiminto, jonka avulla asiakkaan on helppo valita toimitustapa.

PostNord Developer

Ohjelmointirajapinnoilla varustettu portaalimme tarjoaa kustannustehokkaan tavan pakata ja käyttää järjestelmistämme saatavaa tietoa yrityksesi järjestelmissä, sovelluksissa tai verkkokaupassa.

Haluatko tietää lisää verkkokaupan logistiikkapalveluista?

Kerromme mielellämme lisää palveluistamme.

Inspiraatio

Pakkaaminen

Lähetys on pakattava oikein, jotta se saapuu ehjänä perille. Kaikki paketit käsitellään koneellisesti, kuljetetaan perille ajoneuvoissa sekä lastataan samaan kuormaan erikokoisten, -muotoisten ja -painoisten tavaroiden kanssa.

6 vinkkiä parempaan verkkokauppaan

Asiakkaalle yksilöity logistiikka on avain menestyvään verkkokauppaan. Oppaamme auttaa onnistumaan.

ecNOW

ecNOW

PostNordin ecNOW auttaa verkkokauppiaita tarjoamalla helposti saatavilla olevan, kätevän ja kustannustehokkaan palveluiden kokonaisuuden - ecNOW-talon, joka auttaa verkkokauppaa kasvamaan.

Tutustu raportteihimme

Tutustu logistiikka-alan mielenkiintoisiin tutkimuksiin. Verkkokaupan kehittämisen lisäksi tutkimme muun muassa logistiikkapalvelujen ostajien ja toimittajien välistä yhteistyötä Pohjoismaissa ja Euroopassa.
Kundservice